۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰

رئیس هیئت تنیس روی میز قم در گفتگو با مهر:

مسابقات تنیس روی میز نوجوانان دختر کشور در قم برگزار می‌شود

مسابقات تنیس روی میز نوجوانان دختر کشور در قم برگزار می‌شود

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: مسابقات تنیس روی میز نوجوانان دختر کشور در قم برگزار می‌شود.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس اعلام رسمی فدراسیون تنیس روی میز و رایزنی‌هایی که پیش از این صورت گرفته بود مسابقات تنیس روی میز دختران نونهال و نوجوان کشور این هفته در قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات قهرمانی تنیس روی میز باشگاه‌های کشور در رده نونهالان و نوجوانان دختر، روزهای ۲۵ و ۲۶ آذرماه دور رفت خود را پشت سر خواهد گذاشت و تیم تنیس روی میز استان قم در این مسابقات حاضر خواهد بود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: این مسابقات روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ آذر در خانه تنیس روی میز استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود و با توجه به شرایط خوبی که داریم امیدوار به حضور در جمع تیم‌های برتر هستیم.

عموییان بیان داشت: تنیس روی میز قم در بخش بانوان شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد به طوری که در حال حاضر چند دختر پینگ پنگ باز قم به طور مرتب و متوالی در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند و با کسب تجارب بیشتر، خود را برای حضور در رده‌های بالاتر آماده می‌کنند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ساره احمدی از استان قم در اردوی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان دختر حضور دارد و در جمع ۸ نفر برتر رنکینگ نونهالان دختر کشور ایستاده و امیدواریم تعداد ملی پوشان دختر ما افزایش پیدا کند چنان که در بخش پسران نیز شرایط به همین منوال است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: در بخش پسران نیز محمد معین منتظری در اردوی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان پسر در قزوین حضور پیدا کرده است و سایر نفرات ما نیز برای راهیابی به اردوی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف تلاش می‌کنند.

کد خبر 3846743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha