۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴

در صحن علنی مجلس صورت گرفت؛

موافقت نمایندگان بافوریت بررسی حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور

موافقت نمایندگان بافوریت بررسی حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور

نمایندگان مجلس با فوریت طرح حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی وکلای ملت با یک فوریت طرح حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور موافقت کردند.

بر این اساس غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار درباره این یک فوریت گفت: انتظار مردم از ما تصمیم گیری شفاف درباره حقوق مدیران و مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴.۵ درصد از مدیران متاسفانه حقوق نامتعارف دریافت می کنند، گفت: دولت تا این لحظه لایحه ای برای رسیدگی به حقوق مدیران و مسئولان ارائه نکرده است در حالی که خود بنده چندین بار درباره این مسئله با آقای انصاری معاون سابق پارلمانی رئیس جمهور صحبت کردم.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر دولت لایحه بیاورد، اولویت ما بررسی لایحه به جای طرح فوق است اما چون تا این لحظه لایحه ای ارائه نشده است، نمی توان منتظر بود و باید به سرعت پاسخ مطالبات مردم را بدهیم.

کاتب گفت: تصویب این طرح، افزایش اعتماد اجتماعی بین مردم را به دنبال خواهد داشت و این احساس به وجود نمی آید که مجلس دربرابر خواسته مردم بی تفاوت است.

به گزارش مهر، این طرح یک فوریتی با ۱۰۷ رای موافق، ۳۱ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از ۲۰۱ نماینده حاضر در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.

کد خبر 3846781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
      0 0
      کاشکی اسامی نماینده هایی که به این طرح رای منفی دادن رو معرفی کنند تا مردم بفهمند که این افراد نماینده های ملت هستند یا نمایند ه ها و حامیان دولت .
    • امیر GB ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
      0 0
      ۱۰۷ رای موافق، ۳۱ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع مجموعش میشه 148 نفر از 201 نماینده حاضر در جلسه ، یعنی 53 نفر تو رای گیری شرکت نکردن !