۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۸

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر:

مسابقات دوومیدانی بانوان به مناسبت هفته ‌ایدز در ملایر برگزار شد

مسابقات دوومیدانی بانوان به مناسبت هفته ‌ایدز در ملایر برگزار شد

همدان-مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: به مناسبت هفته مبارزه با ایدز یک دوره مسابقات دوومیدانی بانوان در ملایر برگزار شد.

غلامحسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات دوومیدانی بانوان در ملایر اظهار داشت: هیئت دوومیدانی شهرستان ملایر اقدام به برگزاری یک سری مسابقه دو سرعت به مناسبت هفته مبارزه با ایدز با شعار اچ ای وی همه‌گیر را مهار کنید، پیشگیری کنید، درمان کنید، زندگی کنید را برگزار کرد.

وی افزود: این مسابقات بین ۶۵ نفر از بانوان دونده شهرستان برگزار و در پایان به نفرات برتر لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به برگزاری مسابقات مچ اندازی غرب کشور در ملایر گفت: این مسابقات در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان بین ۱۱۰ ورزش‌کار و با حضور مچ اندازان نامی کشور برگزار شد.

اکبری خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات تیم ملایر با ۳۷۲ امتیاز اول شد و نام آوران قهاوند با ۱۹۳ امتیاز دوم و سبلان همدان با ۸۸ امتیاز سوم شدند.

وی با اشاره به برگزاری چنین مسابقاتی در سطح شهرستان ملایر بیان کرد: به‌زودی چند دوره مسابقات تک لیفت و تک پرس و پاورلیفتینگ به میزبانی شهرستان ملایر برگزار خواهد شد تا روند رو به رشد فعالیت‌های هیئت پرورش اندام در سال ۹۵ به‌حداعلای خود برسد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: همچنین در فکر برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی پزشکی ورزشی در بین ورزشکاران و مربیان هستیم و در آینده نزدیک این دوره از کلاس‌ها را برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 3847132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha