۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۷

فرمانده انتظامی دزفول:

باند آدم ربایی در دزفول متلاشی شد

باند آدم ربایی در دزفول متلاشی شد

دزفول ـ فرمانده انتظامی دزفول گفت: در یک عملیات موفقیت آمیز ماموران پلیس آگاهی این شهرستان عوامل آدم ربایی را در کمتر از پنج ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ علی الهامی در گفت وگو با خبرنگار مهر، در تشریح عملیات شناسایی و دستگیری اعضای این باند آدم ربایی اظهار کرد: اعضای این باند یک مرد ۴۱ ساله را در یکی از مناطق حاشیه شهرستان دزفول ربوده و متواری شدند.

وی افزود: در پی این اقدام یک تیم مجرب از ماموران پلیس آگاهی دزفول برای شناسایی متهمان و آزادی فرد گروگان تشکیل و وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی دزفول عنوان کرد: با توجه به شناخت کامل ماموران از محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلاف حساب بوده است.

سرهنگ الهامی تصریح کرد: در این راستا ماموران نیروی انتظامی با اقدام پلیسی گسترده و به کارگیری کلیه امکانات موفق شدند هویت و مخفیگاه سه نفر از عاملان این آدم ربایی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در کمتر از پنج ساعت، دو نفر از آنان را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: نفر سوم این باند در یکی از محورهای ورودی شهرستان دزفول فرد گروگان را رها کرده و متواری شد که تحت تعقیب است.

فرمانده انتظامی دزفول در پایان گفت: متهمان، اختلاف حساب در زمینه خرید و فروش مواد مخدر را علت این اقدام عنوان کردند.

کد خبر 3847159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha