۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵

رئیس اداره بهداشت و نظارت بر فرآورده های غذایی:

ساماندهی پرنده فروشی‌های اصفهان نیاز به هماهنگی چندین دستگاه دارد

ساماندهی پرنده فروشی‌های اصفهان نیاز به هماهنگی چندین دستگاه دارد

اصفهان- رئیس اداره بهداشت و نظارت بر فرآورده های غذایی دامپزشکی اصفهان گفت: ساماندهی پرنده فروشی‌ها شهر اصفهان نیاز به هماهنگی بین چندین دستگاه دارد.

عبدالرضا مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساماندهی پرنده فروشی‌ها که در ردیف ساماندهی مشاغل شهری محسوب می‌شود در درجه اول به شهرداری اصفهان و سازمان میادین و تره بار بر می‌گردد.

وی بیان داشت: دستگاه‌های مختلفی در ساماندهی پرنده فروشی‌های نقش دارند که تاکنون جلسات متعددی در این ارتباط گرفته شده است.

رئیس اداره بهداشت و نظارت بر فرآورده‌های غذایی دامپزشکی اصفهان تصریح کرد: نظارت بر پرنده فروشی‌ها از بعد سد معبر نیز به سازمان سد معبر شهرداری اصفهان بر می‌گردد و از نظر بهداشت و سلامت پرنده‌ها، مرکز بهداشت استان و همچنین دامپزشکی اصفهان باید روی آنها نظارت داشته باشد.

وی اعلام کرد: برای ساماندهی پرنده فروشی ها یک تیم باید هماهنگ باشد.

مرادی در پاسخ به این سوال که با توجه به خطر آنفلوانزای فوق حاد پرندگان آیا نظارتی روی پرنده‌فروشی‌ها که در دل شهر اصفهان وجود دارد، شده است، گفت: نظارت در این راستا صورت گرفته و تاکنون هیچ موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان مشاهده نشده است.

وی با اعلام اینکه نمی‌توان آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را به بازار پرنده فروشی‌ها مرتبط دانست، افزود: مسئله بازار پرنده فروشی‌ها و بحث بهداشت و سلامت در این بازار مسئله‌ای است که تنها به دامپزشکی بر نمی‌گردد.

رئیس اداره بهداشت و نظارت بر فرآورده‌های غذایی دامپزشکی اصفهان ادامه داد: به طور قطع اگر شاهد موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان باشیم خود دامپزشکی به عنوان یک مرجع رسمی اعلام خواهد کرد.

کد خبر 3849177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha