۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۹:۳۳

با رای اعضای مجمع؛

نماینده بیجار رئیس هیات نظارت انتخابات شورای اسلامی کردستان شد

نماینده بیجار رئیس هیات نظارت انتخابات شورای اسلامی کردستان شد

سنندج – با تصمیم اعضای مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، نماینده بیجار به عنوان رئیس هیات نظارت این استان در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با تصمیم و رای اعضای مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس، به عنوان رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای کردستان انتخاب شد.

همچنین در جلسه مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی علی محمد مرادی نماینده قروه و دهگلان به همراه منصور مرادی نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد هم دیگر دو عضو هیات نظارت استان کردستان در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای کردستان هستند.

بر اساس قانون انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای کشور، نظارت آن بر عهده نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است و به همین دلیل با توجه به تشکیل هیات نظارت استان، باید هیات های نظارت در شهرستان های استان کردستان نیز تشکیل شود.

از چندی قبل کارهای اجرایی ستاد انتخابات در کشور و استانهای کشور آغاز شده است و اردیبهشت ماه سال ۹۶ انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاهای کشور به صورت همزمان برگزار می شود.

کد خبر 3850012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha