۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۵۹

معاون استاندار تهران:

هیچ کشوری به اندازه ایران تعطیلی ندارد

هیچ کشوری به اندازه ایران تعطیلی ندارد

قرچک-معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت:هیچ کشوری به اندازه ایران تعطیلی ندارد و اگر دولت تصمیم گرفته تعطیلات را کم کند باید قدردان دولت بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید شهاب الدین چاووشی ظهر چهارشنبه در همایش سراسری شوراهای دانش آموزی به مسئولیت خطیر فرهنگیان و دانش آموزان در عصر حاضر اشاره کرد و ایران امروز و آینده را وامدار معلمان و دانش آموزانی دانست که برای صیانت از میهن، آرامش عمومی جامعه و معیشت مردم دغدغه دارند.

وی به پرسش مهر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ملت ایران به نوع دوستی، ادب و اخلاق پسندیده پیامبرانه معروف است.

چاووشی با بیان اینکه نگاه اسلام متعالی بوده و خشونت در جامعه اسلامی جایی ندارد، گفت: نگاه خشونت آمیز نمی تواند در دنیا به نام دین تبلیغ شود.

چاووشی ادامه داد: آمریکا و اروپا دست در دست یکدیگر نهادند تا ایران را از دسترسی به انرژی صلح آمیز هسته ای بازدارند اما ایران در سایه انقلاب اسلامی به عزت دست یافت و اسلام را به عنوان یک دین حیات بخش و عدالت خواه معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه و تفکر امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی بر انسان ها، نگاه رحمانی و برگرفته از آیین پیامبر اسلام(ص) است، اضافه کرد:  تمام ایرانیانی که شایستگی خدمت به میهن را دارند باید بتوانند بدون وابستگی گروهی، طبقاتی و جناحی رشد کنند.

چاووشی تأکید کرد: فرهنگ کار و تلاش، فرهنگ اسلام است و این فرهنگ را خیلی از کشورها نظیر ژاپن استفاده کردند و نتیجه گرفتند.

وی با اشاره به اینکه عدم انجام کار و پول بیشتر کسب کردن فرهنگ وارداتی است، اضافه کرد: دیگران به شعارهای دین ما عمل کردند و موفق شدند.

چاووشی با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران تعطیلی ندارد، خطاب به دانش آموزان گفت: اگر دولت تصمیم گرفته تعطیلات را کم کند باید قدردان دولت باشید که روزهای بلاتکلیفی را به حداقل می رساند.

کد خبر 3850875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha