رویترز: خروج ۱۵ هزار نفر از الفوعه و کفریا بموجب توافق آتش بس حلب

رویترز: خروج ۱۵ هزار نفر از الفوعه و کفریا بموجب توافق آتش بس حلب

خبرگزاری رویترز مدعی خروج ۱۵ هزار نفر از مناطق تحت محاصره «الفوعه» و «کفریا» در حومه ادلب به موجب توافق درباره حلب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، خبرگزاری رویترز مدعی خروج ۱۵ هزار نفر از ساکنان دو منطقه تحت محاصره «الفوعه» و «کفریا» در حومه ادلب به موجب توافقنامه آتش بس در شهر حلب سوریه شد.

رویترز به نقل از یک منبع نظامی سوری مدعی شد که ۱۵ هزار نفر از ساکنان الفوعه و کفریا در حومه ادلب به موجب توافق جدید آتش بس در حلب از این دو منطقه خارج خواهند شد.

دو شهرک شیعه نشین «الفوعه» و «کفریا» در حومه ادلب ماه‌ ها است که تحت محاصره گروه‌های تروریستی قرار دارند و هر روز شاهد حملات خمپاره‌ای هستند.

معارضان سوری پیش از این مدعی دستیابی به توافق آتش بس جدید با طرف روسی در شهر حلب و اجرایی شدن این توافق طی ساعات آینده شده بودند.

خبرگزاری رویترز به نقل از معارضان سوری مدعی شد که توافق آتش بس در حلب طی ساعات آینده به اجرا در خواهد آمد. معارضان سوری مدعی شدند که خروج تروریست ها از شرق حلب در ساعت ۶ صبح روز پنج شنبه آغاز خواهد شد.

در همین حال شبکه «المنار» لبنان به نقل از منابع خود گزارش داد که اخبار منتشرشده در خصوص اجرای آتش بس و خروج گروه های مسلح از محلات شرقی حلب صحت نداشته و مذاکرات در این خصوص با پیچیدگی های زیادی مواجه است.

کد خبر 3850959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha