۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۷

با قهرمانی تیم‌های خراسان رضوی؛

مسابقات دو صحرانوردی بانوان کشور در شاهرود برگزار شد

مسابقات دو صحرانوردی بانوان کشور در شاهرود برگزار شد

شاهرود - رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود گفت: مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور در قالب ۱۸ تیم و ۱۲۰ بانوی ورزشکار از ۱۷ استان در شاهرود برگزار و خراسان رضوی قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمدی در آیین اختتامیه مسابقات صحرانوردی قهرمانی جوانان و نوجوانان کشور به میزبانی سرای ورزش شاهرود درباره رده بندی رقابت های کشوری دوی صحرانوردی، بیان داشت: مسابقات صحرانوردی در دو مقطع جوانان و بزرگسالان برگزار شدو نتایج مسابقات در رده انفرادی از مجموع هشت تیم رده جوانان نجمه شرشبی از خراسان رضوی، زینب نوروزی از زنجان و زهره آهنی از خراسان رضوی به ترتیب رده های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در رده بندی تیمی خراسان رضوی با ۱۴ امتیاز، فارس ۲۴ امتیاز و اصفهان با ۳۵ امتیاز رده اول تا سوم را کسب کردند و به پنج نفر جوایز نقدی تعلق گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود همچنین گفت: مسابقات صحرانوردی قهرمانی کشور در رده بزرگسالان پریسا عرب از تهران، زینب منصوری از فارس و ماندانا نوری از تهران رده های اول تا سوم را کسب کردند و در این بخش نیز به پنج نفر جوایز نقدی تعلق گرفت.

محمدی با بیان اینکه مسابقات صحرانوردی کشور در رده تیمی با شرکت ۱۸تیم برگزار شد، افزود: تیم های خراسان رضوی با ۲۲امتیاز، تهران ۲۲امتیاز و فارس ۳۰امتیاز را در این رده بندی کسب کردند.

وی با بیان اینکه شاهرود در ارزیابی و نحوه برگزاری مسابقات عملکرد قابل قبولی داشته است، ابراز داشت: اگر توانستیم امروز در سطح مسابقات به خوبی عمل کنیم مدیون رشادت ها و ایثارگری نسلی هستیم که در این عرصه خوش درخشید و باید با همت جمعی در راستای رشد و پیشرفت ورزش کشور سهیم باشیم.

این رقابت ها از صبح پنج شنبه در صحرای جلالی شاهرود برگزار شده بود.

کد خبر 3851350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha