۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۹

در آیین اختتامیه رخ داد؛

معرفی برگزیدگان مسابقه خردسال جشنواره تئاتر کودک در همدان

معرفی برگزیدگان مسابقه خردسال جشنواره تئاتر کودک در همدان

همدان - برگزیدگان مسابقه تئاتر خردسال جشنواره بین المللی تئاتر کودک در همدان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه و در آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان، برگزیدگان مسابقه تئاتر خردسال اعلام شدند.

هیئت داوران این مسابقه متشکل از رضا فیاضی، مجید قناد و افسانه زمانی پس از ارزیابی آثار حاضر در این بخش آراء خود را به شرح زیر اعلام کردند.

بازیگری

بازیگری زن

هیئت داوران به خاطر برقراری ارتباط مناسب نمایشی با مخاطب خردسال با اهداء لوح تقدیر از «کبری مالمیر» بازیگر نمایش «آرزوی کلاف‌های رنگی» تقدیر کرد و دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به «شیرین کاشفی» بازیگر نمایش «کاغذ پاره‌ها» تقدیم شد.

بازیگری مرد

هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر از «مسعود طاهری عضد» برای بازی در نمایش «دفتر من، خیال من، خوشا به روز و حال من» تقدیر کرد و دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی اعطا شد به «آرین ناصری مهر» بازیگر نمایش «آرزوی کلاف‌های رنگی» اهدا شد.

نمایشنامه‌نویسی

هیدا داوران با اهدای لوح تقدیر از «زهرا مریدی» برای نگارش نمایشنامه «کاغذ پاره‌ها» تقدیر کرد و دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به «فرهاد اسماعیلی» برای نگارش نمایشنامه «آرزوی کلاف‌های رنگی» تقدیم شد.

کارگردانی

دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به «رامین کهن» برای کارگردانی نمایش «یک روز و دو فصل» تقدیم شد.

جایزه ویژه

هیئت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از «کیان جعفری لفوت» بازیگر خردسال نمایش «بوق بوق» تقدیر کرد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به خاطر کارکرد صحیح موسیقی برای ارتباط با مخاطب خردسال، به «امین پروین» آهنگساز نمایش «یک روز و دو فصل» داده شد.

نمایش برگزیده

دیپلم افتخار این بخش به نمایش «یک روز و دو فصل» به کارگردانی «رامین کهن» تقدیم شد.

کد خبر 3852336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha