۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۲

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

راه‌اندازی ۱۰۰ کیلومتر مسیر ایمن دوچرخه در اصفهان تصویب شد

راه‌اندازی ۱۰۰ کیلومتر مسیر ایمن دوچرخه در اصفهان تصویب شد

اصفهان - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه رنسانس فکری در استفاده از حمل و نقل ایجاد شده است، گفت: برای این شهر۱۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری تصویب و اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صلواتی پیش از ظهر دوشنبه در همایش بزرگ چتر همکاری و آئین اختتامیه مسابقه ملی عکس در راه مدرسه با بیان اینکه برای حل مشکلات زیست محیطی در شهر اصفهان جهت‌گیری منطقی و علمی در پیش گرفته شده است، اظهار داشت: از این رو همه دستگاه‌ها دست در دست هم داده تا به این مهم دست یابند.

وی در ادامه با بیان اینکه اصفهان ما روزی شهر دوچرخه‌ها بوده است و سهم این وسیله در حمل و نقل ۱۵ تا ۱۷ درصد بوده است، اضافه کرد: این در حالی است که سه خط مترو اصفهان که در حال بهره برداری هستند در صورت استفاده می‌تواند ۱۵ درصد از حمل و نقل را به خود اختصاص دهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه رنسانس فکری و تغییر نگرش در استفاده از وسایل حمل و نقلی در شهر اصفهان ایجاد شده است، افزود: برای شهر اصفهان ۱۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری تصویب شده که در حال اجرایی شدن است.

وی همچنین با بیان اینکه مسابقه هر مدرسه دوچرخه را در دستور کار داریم، اضافه کرد: ما افتخار نمی‌کنیم که ۷۰ هزار دانش آموز اصفهانی با سرویس مدارس جابجا می‌شوند و ما همه توان خود را به کار می‌گیریم که با افزایش ایستگاه‌ها و مسیرهای ایمن دوچرخه سهم استفاده از این نوع حمل و نقل را افزایش دهیم.

کد خبر 3854224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha