۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۳۰

دوره آرسن لوپن بازی تمام شده؛

حمله تند دایی به منصوریان و استقلالی‌ها/ برای تلویزیون متاسفم!

حمله تند دایی به منصوریان و استقلالی‌ها/ برای تلویزیون متاسفم!

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: وقتی یک مربی استقلال محروم است منصوریان دیگر دستیارش را می فرستاد تا تماشاگران را تحریک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر استقلال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی گفت: لازم می دانم این برد را به آقای غلامپور و سیاوش عزیز تقدیم کنم. فقط برای برد آمده بودیم و در کل زمان بازی موقعیت گل ما چندین برابر استقلال بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت ادامه داد: ما خوب بازی کردیم اما متاسفانه آقای خورشیدی کار قشنگ خودش که پنالتی گرفتن در دقیقه اول بازی بود را زیر سوال برد و ۱۲۰ دقیقه علیه ما سوت زد. وقتی هم بازی تمام شد دانشگر را اخراج کرد و کمر تیم من را برای بازی بعد شکست. این همه به من فحاشی شد آقای داور چکار کرد؟

وی که از توهین و شعارهای هواداران منتسب به تیم استقلال ناراحت و عصبانی بود افزود: استقلالی های واقعی حسابشان با آنهایی که توهین کردند جداست اما تمام فحش هایی که به من دادند به خودشان، به بچه هایشان، به زنانشان، به مادرشان، اگر جرات دارند بیایند جلوی خود من توهین کنند.

علی دایی سپس اروی انتقاداتش را به سمت کادر فنی و نیمکت استقلال چرخاند و گفت: وقتی خرمگاه نیست و محروم شده  است منصوریان دستیار دیگرش یعنی علی چینی را فرستاد تا تماشاگران را تحریک کنند. این کارها یعنی چه؟ این کارها آرسن لوپن بازی است که دوره اش تمام شده است. اینها دارند شو بازی می کنند و تماشاگران را تحریک می کنند. این اتفاقات تقصیر کمیته انضباطی است که اصل کاری ها را محروم نمی کند و سراغ موضوعات کوچک می رود.

علی دایی ادامه داد: استقلال هستید که هستید، تماشاگر دارید با ارزش هستید اما این نمی شود که همه بیایند جلوی شما دست و پا بسته بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت ادامه داد: تیم ما باید با اختلاف سه چهار گل به برتری می رسید. آنها گل آفساید به ما زدند اما متاسفانه تلویزیون جمهوری اسلامی ایران که دَم از اسلام می‌زند صحنه گل اول استقلال را به طور کامل نشان نمی‌دهد در حالی که این گل در صحنه آفساید به ثمر رسیده است. آقای مزدک میرزایی کمی انصاف داشته باش ما که استقلال و پرسپولیس نیستیم. آقایان بیایید لیگ را تعطیل کنید و ماهی یک بازی برای استقلال و پرسپولیس بگذارید. دلیل ندارد که تیم پرطرفدار برنده شود.

وی که با عصبانیت صحبت می کرد ادامه داد: داور کنار همه چیز را رها می‌کند و اگر بازی برنمی‌گشت، الان ما حذف شده و استقلال بازی را برده بود. ما امروز طوری بازی کردیم که می‌توانستیم در کل 120 دقیقه 6،7 گل به استقلال بزنیم و خیلی بهتر از آنها بودیم. آقایان از سه هفته پیش  شروع کردند که بگویند زمین ورزشگاه تختی خراب است؛ اگر خراب است برزای چطور گل می‌زند؟  امروز هم دیدید که با یک بازی خیلی خوب استقلال را بردیم و در کل تاکید می‌کنم بهتر از آنها بودیم.

علی دایی راجع به اینکه لیدرها باز هم در فوتبال ایران همه کاره شدند و زمانی سمت وی مشت پرتاب کرده بودند خاطرنشان کرد: من در پرسپولیس و تیم ملی مربیگری کردم و همیشه طوری کار کردم که به کسی اجازه ندادم وارد حریم کاری‌ام شود. خیلی بد است که در بعضی تیم‌ها لیدرها تصمیم‌گیری می‌کنند. حتما جریان لیدر استقلال و درگیری او با سرپرست تیم جوانانش را آقایان شنیدند که پیگیر نشدند، اینها درد فوتبال است نه اینکه گیر بدهیم به موی فلانی و بگوییم چرا باد موی فلان شخص را به آن طرف برد. این اتفاقات است که به فوتبال لطمه می‌زند. فدراسیون باید مستقیم بر این مسئله ورود پیدا کرده و اجازه ندهد احدی وارد فوتبال شود با تصمیمات درست باید به فوتبال ما کمک شود.

کد خبر 3855549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • يك دوست ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
      0 0
      پول، لابي قرمز و داوري طبق معمول باز هم سبب برد شما و شكست استقلال شد. اگر يادتان باشد تراكتورسازان هم بي محابا حمله ميكردند و تكل ميزدند. ديروز هم مهاجم نفت زماني كه خطاي چهارم را انجام داد تازه اولين كارت زرد را گرفت كه در مجموع بايد دو بار اخراج ميشد. اما ساير بازيكنان هم همين طور. درباره پنالتي هم يك كارشناس مد نظر پرسپوليس به برنامه مي آورند و با ماست مالي همه چيز تمام ميشود. پنالتي دقيقه سوم هم هم. اما آوانتاژهاي بي مورد داور در برخي خطاهاي نفت سبب بازگشت توپ و تبديل آن به يكي از گلهاي نفت شد. اين امر درست زماني رخ داد كه حدود 5 بازيكن نفت در محوطه اي بودند كه خطاي مورد نظر انجام شده بود و ميتوانست با سوت داور و يك توپ كاشته، يكي از بهترين موقعيت ها را براي استقلال ايجاد كند. داور ساروي هم تعلق شديد به رنگ قرمز داشت. گزارشگر هم طبق معمول بر اساس رويه صدا و سيما تيم قرمز را برنده مي دانست حتي پايان نيمه اول همه چيز بسته شده بود و در اقدامي غيراخلاقي و غيرحرفه اي نفت را برنده اعلام كرده بودند. اندكي پايين تر از سطح پيداي ورزش ايران چه خبر است خدا مي داند.