«میشل عون» در پیامی به پوتین در پی ترور سفیر روسیه:

لبنان در مبارزه با تروریسم بر حمایت دوستانی همچون روسیه تکیه دارد

لبنان در مبارزه با تروریسم بر حمایت دوستانی همچون روسیه تکیه دارد

رئیس جمهور لبنان در پیامی به همتای روس خود ترور سفیر روسیه در آنکارا را محکوم کرده و اظهار داشت که لبنان در مبارزه با تروریسم بر حمایت کشورهای دوست و برادر همچون روسیه تکیه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه العهد، میشل عون رئیس جمهور لبنان در پیامی به پوتین همتای روس خود ترور «آندرئی کارلوف» سفیر روسیه در آنکارا را محکوم کرد.

رئیس جمهور لبنان این حادثه را اقدامی تروریستی برای ضربه زدن به مفهوم گفتگوی تمدن ها برشمرد.

میشل عون در پیام خود به پوتین آورده است: لبنان که تصمیم خود را برای مبارزه با تروریسم گرفته و بهای زیادی در مسیر رویارویی با آن پرداخته است در این راه بر حمایت برادران و دوستان خود از جمله روسیه تکیه دارد تا با همدیگر دستی واحد برای بازگرداندن امید به منطقه و جهان باشند و فردایی درخشان و شکوفا خالی از تروریسم و جنایت رقم بزنند.

«آندری کارلوف» سفیر روسیه در ترکیه روز دوشنبه به هنگام سخنرانی در یک نمایشگاه نقاشی در آنکارا از سوی یک فرد مسلح هدف گلوله قرار گرفته و کشته شد.

میشل عون همچنین در پیامی به رئیس جمهور آلمان حمله دوشنبه شب در «برلین» پایتخت این کشور را که ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت به وی تسلیت گفت.

گفتنی است که دوشنبه شب در پی حمله یک کامیون به بازار کریسمس در «برلین» پایتخت لبنان ۱۲ نفر کشته و ۴۸ نفر دیگر زخمی شدند. «توماس دی میزیر» وزیر کشور آلمان اعلام کرد که این حادثه یک اقدام تروریستی بوده است.

کد خبر 3855688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha