۱ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۴۴

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد در گفتگو با مهر:

فرصت بزرگی را مقابل پارسه از دست دادیم/ والیبال ورزش عصبانیت نیست

فرصت بزرگی را مقابل پارسه از دست دادیم/ والیبال ورزش عصبانیت نیست

گنبدکاووس – سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد معتقد است تیمش در دیدار مقابل پارسه تهران فرصت بزرگی را برای پیروزی از دست داد.

رحمان محمدی راد در گفتگو با خبرنگار مهر پس از شکست خانگی تیم هاوش گنبد مقابل پارسه تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: در این دیدار تا اواسط ست سوم والیبال بسیار خوبی ارائه دادیم و از نمایش بازیکنانم لدت بردم.

وی افزود: در اواسط ست سوم جدال لفظی میان بازیکنان دو تیم به وجود آمد و پس از آن بازیکنان ما عصبی بازی کردند و بازی را از دست دادیم.

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد تصریح کرد: والیبال ورزش عصبانیت و زور نیست و امیدوارم این دیدار برای بازیکنان ما تجربه‌ای باشد که باید با آرامش و تمرکز بازی کنیم.

محمدی راد ادامه داد: در این دیدار در بسیاری از لحظات والیبال زیبا و مدرنی به نمایش گذاشتیم که در تمرینات روی آنها کار کرده بودیم و هوشمندانه عمل کردیم.

وی یادآورشد: با توجه به نتایجی که در دور رفت گرفته بودیم، در دور برگشت فرصت برای جبران وجود دارد، اما پیروز نشدن در این دیدار فرصت بسیار خوبی را از ما گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم هاوش گنبد در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور شامگاه چهارشنبه میزبان تیم پارسه تهران بود که نتیجه را دو به سه واگذار کرد.

هاوش در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال با سه برد، ۱۰ شکست و مجموع ۹ امتیاز همچنان در مکان دوازدهم جدول قرار دارد.

نماینده گنبد در ادامه این رقابت‌ها و از هفته چهاردهم، چهارشنبه هشتم دی ماه مهمان تیم ساپیا تهران خواهد بود.

کد خبر 3856658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha