۳ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۲۶

دری نجف آبادی:

«مقاومت» کارسازترین سلاح مسلمانان در مواجهه با استکبار جهانی است

«مقاومت» کارسازترین سلاح مسلمانان در مواجهه با استکبار جهانی است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز «مقاومت» کارسازترین سلاح مسلمانان در مواجهه با استکبار جهانی است که نقشه های دشمن را هرچند پیچیده و حساب شده باشد، نقش بر آب می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک، با بیان اینکه دین مبین اسلام همواره بر تقوای الهی و در امان بودن مردم از دست و زبان فرد مومن سفارش کرده است، اظهار داشت: اسلام تاکید دارد که جامعه اسلامی به سمت سلامت اجتماعی، اخلاق و رأفت پیش رود و حتی برای کسی که مرتکب قتل شده و در انتظار قصاص است نیز حقوقی قائل شده است.

لزوم حاکمیت انصاف در جامعه اسلامی

وی افزود: در جامعه اسلامی مردم باید با یکدیگر به انصاف رفتار کنند و هر چه برای خود نمی پسندند برای دیگری نیز نپسندند و در چنین جامعه ای است که احسان و نیکوکاری و عدالت حاکم می شود و بر همه ما لازم است این دستورات را که موجب سعادت است به کار ببندیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امروز تکفیری ها و وهابیون دقیقا مخالف با دستورات اسلام مبنی بر اخلاق و انسانیت و انصاف عمل می کنند و اعمالی که انجام می دهند خلاف دستورات اسلام مبنی بر دوری از افراط و تفریط و بی عدالتی است.

دری نجف آبادی با اشاره به آزادسازی حلب تصریح کرد: آزادسازی حلب برای همه ما مسلمانان مژده با ارزشی بود که با وجود نقشه های پیچیده دشمن، به ثمر رسید که همه این پیروزی ها عنایت خداوند متعال است و یاد شهدای مقاومت و مدافعان حرم و سایر شهدای راه اسلام را گرامی می داریم.

اتاق جنگ پیچیده دشمن با آزادسازی حلب، نابود شد

وی افزود: اتاق جنگ پیچیده صهیونیستی، آمریکایی و سعودی با آزادی حلب، تخریب شد و این اتفاق نشان داد که مقاومت و ایستادگی در راه حق کارساز است و تمامی توطئه های دشمن را هر چقدر هم که زیرکانه باشد، نقش بر آب می کند.

امام جمعه اراک گفت: امروز دشمنان اسلام پس از سال ها جنایت، متوجه شدند که در مقابل شهادت و مقاومت، قدرتی ندارند و اگر از سوریه غفلت می شد، این کشور را به عنوان پشتوانه بزرگ نیروهای حزب الله و فلسطین، در دست دشمنان اسلام قرار می گرفت.

دری نجف آبادی خاطرنشان ساخت: پیروزی در سوریه نشان داد مقاومت است که عزت آفرین بوده و سرنوشت ما را رقم می زند، مبادلات استکبار جهانی را دگرگون و توطئه های دشمن را خنثی می کند.

امام جمعه اراک با اشاره به ترور سفیر روسیه در ترکیه خاطرنشان ساخت: اسلام با هر گونه خشونت و ترور به شدت مخالف است و آن را محکوم می کند و در واقع ترور و اقداماتی از این قبیل که در سرلوحه کار گروه های تکفیری و... قرار داد، هرگز نتیجه بخش نخواهد بود.

نهم دی روز بصیرت و تجدید میثاق با امامت و ولایت است

وی با اشاره به در پیش بودن روز نهم دی تصریح کرد: این روز، روز بصیرت، روز تجدید میثاق با امامت و ولایت و روز مقابله مردم با هرگونه فتنه و دسیسه دشمنان نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه شهر اراک همچنین به عملیات کربلای چهار و شهدای گرانقدر این عملیات، سالروز ولادت حضرت مسیح، شهادت آیت الله غفاری و ارتحال آیت الله واعظ زاده خراسانی اشاره کرد.

کد خبر 3857604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha