۳ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۴۲

امام جمعه زابل:

۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است

۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است

زابل - امام جمعه زابل گفت: ۹ دی سالروز حماسه مردم ایران اسلامی در مقابل فتنه گران بود که در واقع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر کیخا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای المهدی زابل، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از سازمان ها و نهاد هایی است که بعد از انقلاب تشکیل شد که پاسداری و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب و مبارزه با عوامل وجریان هایی که درصدد خرابکاری و براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند از وظایف آن است.

وی گفت: از همین رو چون فرودگاه یکی از حساس ترین پایانه های حمل و نقل است لذا امنیت پرواز به نهادی واگذار شد که فلسفه وجود آن پاسداری ونگهبانی از انقلاب اسلامی است.

خطیب نماز جمعه زابل به حضور با شکوه ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری۸۸ اشاره کرد و افزود: حضور ۴۰ میلیونی و مشارکت  بالای۸۵ درصدی ملت ایران دشمنان را از ناامید کرد و لی آنها با فتنه ای که بعد از انتخابات اتفاق افتاد شیرینی این عید ملی را در کام مردم ما تلخ کردند.

وی وجود ولایت فقیه را هدیه بزرگ الهی دانست وگفت: اگر وجود نازنین رهبر معظم انقلاب نبود خدا می دانست چه برسر مردم می آمد.

وی افزود: ملت بصیر و بسیجی ما با لبیک جانانه به ندای رهبر و با هوشیاری موفق شدند تا یکبار دیگر در امتحانی سخت موفق شوند و از گردنه سخت فتنه لایه دار سال ۸۸ به سلامت عبور کنند.

کد خبر 3857708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha