۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵

استویچف از لهستان آزاد شد؛

روسیه و ایتالیا به دنبال سرمربی مدنظر تیم ملی والیبال ایران

روسیه و ایتالیا به دنبال سرمربی مدنظر تیم ملی والیبال ایران

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی ایران گفت: تا پایان هفته جاری تکلیف گزینه اصلی ما مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود افشار دوست بابیان اینکه تا پایان هفته جاری تکلیف انتخاب تیم ملی والیبال مشخص خواهد شد،گفت: از بین گزینه های موجود در نهایت استویچف برای سرمربیگری تیم ملی ایران باقی مانده که البته با انتخاب سرمربی لهستان او نیز به نوعی از این مساله آزاد شد و می تواند در ایران فعالیت کند.

وی افزود: البته استویچف از روسیه و ایتالیا هم پیشنهاد دارد، ولی ما نیز توافقاتی با او داشتیم که در هفته جاری تکلیف آمدن یا نیامدن او بطور قطعی مشخص خواهد شد. این مربی به خوبی از تیم ایران شناخت دارد و فیلم بسیاری از بازیهای ایران در المپیک را دیده که ما همچنان قصد داریم فیلم بازیهای داخلی را هم برای او بفرستیم تا بطور دقیق در جریان توان ما قرار بگیرد.

افساردوست در پایان در پاسخ به این سوال که اگر استویچف سرمربیگری ایران را قبول نکرد، برنامه بعدی فدراسیون چیست، گفت: امیدوار هستیم تا تکلیف تیم ملی همین هفته روشن شود، اما اگر با استویچف هم به توافق نرسیم باید دوباره به دنبال گزینه های دیگری باشیم.

کد خبر 3858228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدباستانی IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
      0 0
      فک نمیکنم ایشونم بتونه کاری کنه ...یادمون نره که کواچ هم تواندازه های این بود....لوزانوهم همینجور ازاون گذشته اصلاخوب نیس که فدراسیون دست رودست بزاره ببینه که فلان فدراسیون بافلان مربی چکارمیکنه که اگه به دردشون نخوردمابیاریم این اصلا درشان والیبال مانیست.