معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

نقش آفرینی همه گروه ها برای ایجاد نشاط سیاسی درجامعه ضروری است

نقش آفرینی همه گروه ها برای ایجاد نشاط سیاسی درجامعه ضروری است

یاسوج - معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: نقش آفرینی همه گروه ها و سلایق سیاسی و بها دادن به آنها برای اصلاح امور، ایجاد نشاط، پویایی و شور آفرینی در جامعه ضروری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری استان، فتاح محمدی در آیین تودیع فرماندار پیشین و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بهمئی در شهر لیکک، افزود: وجود سلایق مختلف سیاسی زمینه رقابت در ابعاد مختلف توسعه را ایجاد می کند و یکی از ضروریات دستیابی به اهداف متعالی نظام و انقلاب خواهد بود.

محمدی با اشاره به اصول مدیریتی در دین مبین اسلام، گفت: تغییر، تحول و دگرگونی‌ های مدیریتی یک امر طبیعی و ضروری برای رشد و توسعه در هر جامعه ای است.

معاون سیاسی و فرهنگی استانداری اظهار داشت: مسئولان اجرایی شهرستان بهمئی باید با تمام توان در بکارگیری سلایق مختلف سیاسی با ایجاد وحدت و انسجام برای رفع مشکلات و تنگناها بیش از پیش تلاش کنند.

در این مراسم علی اکبر فرهنگی نسب به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بهمئی معرفی و از خدمات سلطانعلی رحمانی فرماندار پیشین این شهرستان تجلیل شد.

فرهنگی نسب استاد دانشگاه، جانباز و پیش از این بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی بود.

شهرستان بهمئی به مرکزیت شهر لیکک با جمعیتی افزون بر ۵۰ هزار نفر در ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

کد خبر 3859030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha