۶ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۱۹

رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور؛

«آبیدر» به‌رغم برد مقابل زنجان از صعود به دور بعد بازماند

«آبیدر» به‌رغم برد مقابل زنجان از صعود به دور بعد بازماند

سنندج- در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور آبیدر سنندج با شکست نماینده زنجان نیز نتوانست به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور شامگاه روز دوشنبه ششم دی ماه با برگزاری دیدار های نهایی به کار خود پایان داد.

در گروه C این مسابقات تیم آبیدر سنندج در هفته پایانی در ورزشگاه ملک نیا میزبان رستگار دندی زنجان بود و در نهایت توانست با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست دهد.

حامد شیر علی و فرید زندسلیمی در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور گل های تیم آبیدر سنندج را به ثمر رساندند.

آبیدر سنندج در این مرحله از مسابقات نتوانست به مرحله بعد صعود کند و در سال آینده نیز در رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور به عنوان نماینده استان کردستان حاضر خواهد شد.

رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور با حضور ۶۵ تیم برگزار می شود و بازی ها را در پنج گروه ۱۳ تیمی برگزار خواهد شد.

تیم آبیدر سنندج در گروه C این مسابقات قرار دارد و با تیم های آلومنیوم آبسگون، عقاب تبریز، پاراگ تهران، رستگار دندی زنجان، افرا درب تبریز، شاهین مهر تهران، کاویان نقده، ماهان تندیس تهران، شهید باقری اسلام آباد، بهره برداری مترو تهران، فجر دهلران و مهرگان دره شهر ایلام هم گروه بود.

کد خبر 3860857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آروین کریمی IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
      0 0
      دست همه بازیکن های آبیدر و مربیان زحمت کش آبیدر به خصوص آقا فرشید که مربی بنده هم بود درد نکنه حیف به مرحله بعد نرفتیم دلیلشم بی تجربگی. بدشانسی و ناداوری در بعضی بازی ها بود ایشالله واسه سال بعد ولی در حق فوتبال این شهر ظلم شده نه چمن و ورزشگاه درست و حسابی داریم و نه پشتوانه مالی. این شهر حداقل باید یه تیم در لیگ دسته اول کشور میداشت چون مرکز استانه و شهر به این بزرگی ولی متاسفانه تیم درست و حسابی نداریم تا ما جوونای این شهر دلمون خوش باشه به تیممون و شور و نشاط داشته باشیم