۷ دی ۱۳۹۵، ۹:۲۴

با دلخوری از قطعنامه ضد اسرائیلی شورای امنیت؛

«ترامپ» عملکرد سازمان ملل را تاسف بار توصیف کرد

«ترامپ» عملکرد سازمان ملل را تاسف بار توصیف کرد

رئیس جمهوری منتخب آمریکا که از تصویب قطعنامه شورای امنیت در محکومیت شهرک سازی رژیم صهیونیستی دلخور است، از سازمان ملل به عنوان مکانی برای گپ زدن و وقت تلف کردن یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری منتخب آمریکا که تا ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ سکان هدایت کاخ سفید را به عهده می گیرد، به فاصله چند روز پس از صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در محکومیت شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین، عملکرد سازمان ملل را غم انگیز توصیف کرد.

وی در پیامی توئیتری مدعی شد: سازمان ملل از ظرفیت بالایی برخوردار است حال آنکه در حال حاضر به مجموعه ای برای دور هم جمع شدن، گپ زدن و خوش گذرانی تبدیل شده و این غم انگیز است.

گفتنی است که شورای امنیت سازمان ملل جمعه شب گذشته در اقدامی بی سابقه به قطعنامه پیشنهادی مصر در محکومیت شهرک سازی های رژیم صهیونیستی رأی مثبت داد.

۱۴ عضو شورای امنیت به این پیش نویس رأی مثبت دادند و آمریکا به آن رأی ممتنع داد حال آنکه ترامپ وتوی قطعنامه را خواستار شده بود. این برای اولین بار در ۳۶ سال گذشته است که آمریکا قطعنامه ای درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی را وتو نمی کند.

کد خبر 3861013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha