در اعتراض به قطعنامه شورای امنیت؛

صهیونیست ها شهرک سازی در اراضی اشغالی را تشدید می کنند

صهیونیست ها شهرک سازی در اراضی اشغالی را تشدید می کنند

رژیم صهیونیستی در ادامه واکنش به قطعنامه اخیر شورای امنیت، درخواست تشدید ساخت و ساز در کرانه باختری و شرق بیت المقدس را به مرحله اجرا در می آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شهرداری بیت المقدس امروز چهارشنبه درخواست برای ساخت و ساز صدها دستگاه واحد مسکونی در اراضی اشغالی ۱۹۶۷ را به مرحله اجرا خواهد گذاشت- اقدامی که مجددا به آتش انتقادها از بابت به تعویق افتادن مذاکرات سازش در نتیجه تدام شهرک سازی های رژیم صهیونیستی دامن خواهد زد.

گفتنی است که رژیم جعلی اسرائیل همچنان از بابت صدور قطعنامه هفته پیش شورای امنیت در محکومیت شهرک سازی در کرانه باختری و شرق بیت المقدس، خشمگین است.

در همین راستا، «مارک تونر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز گزارش های موجود در خصوص طرح تشدید ساخت و ساز در اراضی اشغالی را تایید کرد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که قطعنامه شورای امنیت برای طرفین درگیری به ویژه تل آویو حکم زنگ بیدارباش را داشته باشد چراکه عملکردش در راستای تخریب راه حل دو دولت پیش می رود.

در جلسه روز جمعه شورای امنیت، ۱۴ کشور به قطعنامه محکومیت شهرک سازی رای مثبت دادند و آمریکا هم به جای وتو ترجیح داد که رای ممتنع بدهد- اقدامی که به تعبیر رژیم صهیونیستی پشت کردن «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا به تل آویو محسوب می شود.

کد خبر 3862375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha