۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی:

هدف آمریکا در برجام حفظ امنیت اسراییل است/ناراحتی دشمن از ۹ دی

هدف آمریکا در برجام حفظ امنیت اسراییل است/ناراحتی دشمن از ۹ دی

ورامین- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: آمریکا اعلام کرده که هدف از برجام، حفظ امنیت اسراییل است و امروز باید این سوال را پرسید که برجام چه پیروزی برای ملت ایران به دست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن نوروزی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع تجمع کنندگان شهرستان ورامین در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهرستان با گرامیداشت یوم الله ۹ دی اظهار داشت: روز نهم دی، روز حماسه، بصیرت و تجدید بیعت با رهبری است.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: انسان زمانی که وضعیت سال ۸۸ را بررسی می کند از داخل و خارج، برنامه ها و صحنه هایی را می بیند که همه حاکی از برنامه ریزی مدون، دقیق و حساب شده دشمنان اسلام برای تقابل با انقلاب اسلامی است.

نوروزی متذکر شد:حکومت شاهنشاهی غلام حلقه به گوش استکبار بود و آمریکا و اسراییل با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، منافع خود را از دست رفته می دیدند و به همین خاطر برنامه های متفاوتی را برای ضربه زدن به نظام اسلامی طراحی کردند.

برخی احزاب و قلم به دستان در حوزه جنگ نرم به کمک دشمن آمدند

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که دشمن به خوبی می داند که از طریق نظامی نمی تواند به کشور ضربه بزند، ادامه داد: پس از جنگ های سختی که برنظام اسلامی تحمیل شد، دشمن فهمید که از طریق جنگ سخت نمی تواند به کشور آسیب بزند و به همین خاطر جنگ نرم را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: آنچه ایران اسلامی را در برابر ۳۸ کشور جهان که تحت عنوان رژیم بعث عراق با جمهوری اسلامی می جنگیدند به پیروزی رساند، مردم و بسیج بود و این دو عنصر به عنوان پشتوانه اصلی نظام اسلامی محسوب می شوند که جانانه از کشور دفاع کردند.

نوروزی اضافه کرد: دشمن در حوزه جنگ نرم از همه ابزارها و وسایل استفاده می کند و در این راستا برخی احزاب و قلم به دستان نیز به کمک دشمن آمدند.

دشمن به دنبال تحقق یک انقلاب سبز در سال ۸۸ بود

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: برخی خواص ساکت و اشراف گرایان نیز در این مسیر به کمک دشمن آمدند و طراحی و برنامه ریزی های دشمن و کمک برخی احزاب و قلم به دستان کار را به جایی رساند که استکبار اعلام کرد ما باید به دنبال حرکات رنگارنگ خود، یک انقلاب را در ایران رقم بزنیم.

نوروزی یادآور شد: شب انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸، یکی از مقامات آمریکایی اعلام کرد که ما در ایران انتخابات نداریم و یک انقلاب سبز در این کشور رقم خواهد خورد و پس از ایران نوبت به سوریه خواهد رسید.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دشمن با ما مماشات ندارد و امام راحل نیز فرمودند که رابطه آمریکا با ایران، رابطه گرگ و میش است و بدون تردید دشمن از حماسه نهم دی ناراحت و عصبانی بوده و نمی تواند آن را ببیند.

هدف از برجام حفظ امنیت اسراییل است

وی متذکر شد: باید در جلسات بزرگداشت ۹ دی، دشمن شناسی ترویج داده شود، چرا که تمام تلاش دشمن آن است که مردم را از انقلاب بازدارد.

نوروزی با اشاره به خسارات و آسیب های فتنه سال ۸۸ گفت: فتنه گران در سال ۸۸ بیش از ۶۳ میلیارد تومان فقط به شهرداری تهران خسارت زدند، مسجد و بیرق امام حسین(ع) را به آتش کشیده و به هیئت های عزاداری حمله کردند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف آمریکا از برجام یادآور شد:  آمریکا اعلام کرده که هدف از برجام، حفظ امنیت اسراییل است و امروز باید این سوال را پرسید که برجام چه پیروزی برای ملت ایران به دست آورد.

کد خبر 3863255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha