۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۱۳

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مناطق آزاد تجاری باید مدیریت شوند

مناطق آزاد تجاری باید مدیریت شوند

تبریز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم مدیریت مناطق آزاد تجاری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر شنبه در بیست و دومین همایش ملی توسعه صادارات غیرنفتی کشور گفت:مناطق ازاد تجاری یکی از مهم ترین مراکز برای رونق صنعت کشور در بخش توسعه صادرات غیرنفتی هستند.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به مسئله صنعت و اقتصاد نگاه بسیار ویژه ای دارند و این باعث شده است تا در سال های اخیر صنعت کشور روند رو به رشدی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: دین اسلام تنها وظیفه دعوت به عبادت و مسائل اخروی را ندارد و باید در زمینه صنعت و توسعه آن هم تمام تلاش خود را کنیم تا برای کشور اقدامات مهمی را انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: رونق صادرات یکی از یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی و توسعه صادارت است و باید به این مسئله نگاه ویژه ای داشته باشیم تا در این بخش بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

آیت الله مجتهد شبستری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت و تولید از اهمیت بالایی برخوردار است و در این بخش باید اقدامات مهم تری انجام شود تا بخش صنعت بتواند جایگاه اصلی خود را بدست آورد.

وی اظهار داشت: دولت به تنهایی نمی تواند وارد صنعت شود و در این بخش فعالیت کند و وظیفه ای که در  این بخش دارد نظارت  صحیح و درست است تا صنعتگران وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: مناطق آزاد تجاری برای رونق صادرات شکل گرفته اند و یکی از مهم ترین مراکز برای رونق صنعت کشور در بخش توسعه صادرات غیرنفتی هستند که باید مدیریت شوند و بیشتر تمرکز خود را برای مسئله افزایش صادارات  از کشورداشته باشند که متاسفانه در کشور از این مناطق استفاده چندان خوبی نمی شود.

کد خبر 3864611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha