۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸

یوسف صمدزاده در گفتگو با مهر:

پیش‌تولید «همسایه محبوب من» را پس از جشنواره فجر آغاز می‌کنیم

پیش‌تولید «همسایه محبوب من» را پس از جشنواره فجر آغاز می‌کنیم

تهیه‌کننده «همسایه محبوب من» با بیان اینکه پیش‌تولید فیلمش را بعد از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آغاز می کند، از شروع فیلمبرداری آن در اوایل فروردین ماه گفت.

یوسف صمدزاده تهیه‌کننده و نویسنده فیلم سینمایی «همسایه محبوب من» به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان تولید این اثر گفت: ما به تازگی برای این فیلم موفق به کسب پروانه ساخت شده ایم و در نظر داریم پیش تولید آن را بعد از برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آغاز کنیم و بعد از تعطیلات نوروز ۹۶ یعنی از ۱۴ یا ۱۵ فروردین ماه فیلمبرداری را شروع می‌کنیم.

وی افزود: تمام مکان های فیلمبرداری «همسایه محبوب من» در تهران است و ما در نظر داریم ضبط آن را در ۴۰ جلسه به پایان برسانیم.

صمدزاده با اشاره به فیلمبرداری این اثر در نیمه اول سال عنوان کرد: با توجه به اینکه دوست داشتیم به سمت گرم شدن هوا برویم این زمان را برای فیلمبرداری انتخاب کردیم، زیرا در نیمه اول سال زمان زیادی هم برای ضبط وجود دارد اما در زمستان و پاییز بلافاصله زمان و نور از دست می رود و نمی شود کار کرد.

وی با اشاره به مضمون «همسایه محبوب من» گفت: فیلمنامه این اثر یک طنز اجتماعی است که من و ناهید دیدار آن را نوشتیم و می توانم بگویم «همسایه محبوب من» می تواند یک فیلم جوان پسند، سرگرم کننده، شاد و مفرح باشد، در عین حال که محتوای خوبی هم دارد.

صمدزاده در پایان با اشاره به همکاری با حمیدرضا صلاحمند عنوان کرد: ما پیش از این چند همکاری با یکدیگر داشتیم و می دانم که او یک سینماگر حرفه ای و کاربلد است.

کد خبر 3865358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha