۱۲ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۵۵

۳ عراقی و ۳ لبنانی در میان قربانیان حمله به باشگاه شبانه استانبول

۳ عراقی و ۳ لبنانی در میان قربانیان حمله به باشگاه شبانه استانبول

مقامات عراق و لبنان از وجود سه تبعه هر کدام از این کشورها در میان قربانیان حمله مسلحانه بامداد یکشنبه به یک باشگاه شبانه در استانبول ترکیه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه، وزارت امور خارجه عراق روز یکشنبه اعلام کرد که سه تبعه این کشور در میان قربانیان حمله بامداد یکشنبه به باشگاه شبانه در استانبول قرار دارند.

«احمد جمال» سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه عراق با اعلام این خبر افزود که کنسولگری این کشور در استانبول مشغول انجام اقدامات لازم برای تحویل اجساد قربانیان و تحویل آنها به خانواده هایشان است.

از سوی دیگر «هانی شمیطلی» کنسول لبنان در استانبول کشته شدن ۳ تبعه این کشور در حمله به باشگاه شبانه استانبول را تایید کرد. بر اساس این گزارش چهار لبنانی دیگر نیز در این حادثه زخمی شده اند.

در همین حال عوامل کنسولگری لبنان در استانبول به دستور «جبران باسیل» وزیر امور خارجه این کشور به سرکشی از بیمارستان های شهر استانبول به منظور کسب اطمینان از عدم وجود اتباع لبنانی زخمی شده در حادثه استانبول ادامه می دهند.

لازم به ذکر است که فرماندار استانبول روز یکشنبه از بر جا ماندن ۳۹ کشته و ۶۹ زخمی در حمله به یک باشگاه شبانه در این شهر خبر داد. این حادثه بامداد یکشنبه صورت گرفت و فردی مهاجم با ورود به این باشگاه شروع به تیراندازی کرد.

کد خبر 3866091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha