۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰

با حضور وزیر دفاع؛

«خط تولید مهمات کالیبر کوچک» افتتاح شد

«خط تولید مهمات کالیبر کوچک» افتتاح شد

با حضور سردار دهقان «خط تولید مهمات کالیبر کوچک» در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح «خط تولید مهمات کالیبر کوچک» در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.

سردار دهقان در آئین افتتاح این خط تولید طی سخنانی اظهار داشت: در راستای آمایش صنعتی صنایع دفاعی وزارت دفاع، به روز آوری خطوط تولیدی و افزایش ظرفیت تولیدات دفاعی، امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از خط تولید مهمات کالیبر کوچک هستیم.

وی افزود: با افتتاح و بهربرداری از این خط تولیدی، ضمن تأمین کلیه نیازمندی های نیروهای مسلح به مهمات کالیبر کوچک، ظرفیت تولید این مهمات به دو برابر افزایش یافته و زمینه را برای صادرات آن نیز فراهم ساخته است.

وزیر دفاع با بیان اینکه فرآیند راه اندازی از خط تولید در کمتر از یکسال صورت گرفته است تصریح کرد: مهمات تولیدی به لحاظ کیفیت با استانداردهای جهانی برابری می کند و امیدواریم مسیری را که آغاز کرده ایم با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

سردار دهقان در پایان از مدیران، متخصصان و کارکنان سازمان صنایع دفاع به ویژه گروه صنایع مهمات سازی که با همت بلند و عزمی راسخ در مسیر خودکفایی و افزایش اقتدار دفاعی گام بر می دارند قدردانی کرد.

کد خبر 3866463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha