۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۱۴

عجیب ترین لیست کی روش برای تیم ملی؛

غیبت کاپیتان آندو و حضور تنها بازیکن تبریزی در اردوی امارات

غیبت کاپیتان آندو و حضور تنها بازیکن تبریزی در اردوی امارات

تبریز - کارلوس کی روش در حالی چهار بازیکن از تراکتورسازی و دو بازیکن از گسترش فولاد به اردوی جدید تیم ملی دعوت کرده است که نامی از کاپیتان ماشین سازی تبریز در این لیست وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان در امارات در حالی برگزار خواهد شد که ۲۲ بازیکن از سوی کادرفنی تیم ملی به این اردو دعوت شده اند.

بر این اساس محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، سروش رفیعی و فرزاد حاتمی از تیم تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شده اند. دعوت از ایرانپوریان موضوعی بود که هواداران تراکتورسازی و خود این بازیکن مدتها بود که انتظارش را می کشیدند و سرانجام نیز این بازیکن خوش اخلاق به حقش رسید. دعوت فرزاد حاتمی نیز یکی از نکات جالب لیست کارلوس کی روش است.

از گسترش فولاد نیز داریوش شجاعیان همچون چند اردوی قبلی در لیست کادر فنی تیم ملی حضور داشت. در این میان دعوت از مسعود ابراهیم زاده بازیکن بومی گسترش فولاد و تنها بازیکن تبریزی تیم ملی موضوعی بود که باعث خوشحالی فوتبالدوستان تبریزی شد.

اما نکته جالب تر لیست کارلوس کی روش، غیبت آندرانیک تیموریان کاپیتان یکی، دو سال اخیر تیم ملی است. این بازیکن ماشین سازی که امیدوارترین بازیکن تیم باشگاهی اش برای دعوت به تیم ملی بود، همچون اردوی قبلی از لیست کی روش خط خورد.

گفتنی است بازیکنان دعوت شده به تیم ملی عصر دیروز یکشنبه خود را در هتل المپیک به کادرفنی تیم ملی معرفی کردند.

کد خبر 3866661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha