۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰

مدیرآب وفاضلاب کهگیلویه و بویراحمد:

تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج با ۱۰۰ میلیارد احداث می شود

تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج با ۱۰۰ میلیارد احداث می شود

یاسوج- مدیرعامل آب وفاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به استان است .

سید علی لدنی نژاد، در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به رویکرد دولت، دستورات وزارت نیرو و برنامه ریزی های انجام شده، این پروژه ها در حال برگزاری مناقصه یا تهیه اسناد مناقصه از محل اوراق مشارکت هستند.

لدنی نژاد اظهار داشت: آبرسانی دوگنبدان، فاضلاب دوگنبدان، فاضلاب یاسوج، دهدشت، سی سخت و  چرام از طریق اوراق مشارکت انجام می شوند.

 لدنی نژاد با بیان اینکه فعالیت و تلاش برای اجرای پروژه های مصوب سفر در حال انجام است، عنوان داشت: در سفر رئیس جمهور، سه پروژه از پروژه های آبی استان به عنوان سه پروژه مهم با پیگیری ویژه مسئولان مصوب سفر شد.

وی اضافه کرد: احداث تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار، اصلاح و بازسازی بخشی از شبکه آب یاسوج با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و آبرسانی به مادوان و روستاهای حومه از تنگه کبوتری با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور هستند، که هر سه پروژه در حال برگزاری مناقصه بوده و امید است در دهه فجر کلنگ زنی و عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز شود.

لدنی نژاد به اجرای فاضلاب بر اساس فاینانس اشاره و عنوان کرد: فاضلاب منطقه امامت یاسوج با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، به روش فاینانس جاری در دست برگزاری مناقصه است.

کد خبر 3867127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha