۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۴۵

با انتشار یک پیام توئیتری؛

ابراز تردید دوباره ترامپ نسبت به صحت اتهام حملات سایبری روسیه

ابراز تردید دوباره ترامپ نسبت به صحت اتهام حملات سایبری روسیه

«دونالد ترامپ» با انتشار یک پیام توئیتری ضمن اعلام تعویق سخنرانی خود درباره اتهام روسیه به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به صورت ضمنی مجدداً در این باره ابراز تردید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا با انتشار یک پیام توئیتری، بار دیگر تلویحا نسبت به صحت اتهام دخالت هکرهای روسی در جریان انتخابات ریاست جمهوری این کشور ابراز تردید کرد.

رئیس جمهور منتخب آمریکا در این توئیت نوشته است: جلسه گزارش‌ دهی اطلاعاتی پیرامون (اتهام) هک کردن روسیه تا روز جمعه به تعویق افتاد، شاید به زمان بیشتری برای تکمیل این پرونده نیاز باشد؛ البته خیلی عجیب است!

لازم به ذکر است، «شون اسپایسر» (Sean Spicer) سخنگوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا دو روز پیش در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در این باره گفته بود: هیچ شواهدی که نشان دهد روسیه با مبادرت به هک کردن توانسته است بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأثیر بگذارد، وجود ندارد. اینکه پیش از در اختیار داشتن گزارش نهائی به نتیجه گیری هائی در این زمینه بپردازیم، غیر مسئولانه است.

سخنگوی رئیس جمهور منتخب آمریکا با اشاره به اینکه ترامپ پیشتر گفته بود، اطلاعاتی درباره مسأله اتهام به مسکو دارد که دیگران آن را نمی دانند و قصد دارد آن ها را سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری افشا کند نیز تأکید کرده بود: ترامپ قصد دارد درباره نتیجه گیری خود در این موضوع صحبت کند؛ اما نمی خواهد اطلاعاتی را که به صورت طبقه بندی شده با وی طرح موضوع شده است را بر ملا سازد.

کد خبر 3868913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha