۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۲۶

امضای یک تفاهم نامه همکاری مشترک؛

سازمان جهانی تبلیغات به کمک جشنواره ملی تبلیغات ایران آمد

سازمان جهانی تبلیغات به کمک جشنواره ملی تبلیغات ایران آمد

تفاهم نامه همکاری مشترک میان جشنواره برترین های تبلیغات ایران (جشنواره ملی تبلیغات) و سازمان جهانی تبلیغات در ایران به امضای مسئولان و نمایندگان دو طرف رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ماجد نماینده سازمان جهانی تبلیغات در جمهوری اسلامی ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به تمایل مسئولان جشنواره ملی تبلیغات ایران به گسترده شدن دامنه فعالیت آن به خارج از کشور آمادگی این انجمن جهانی را برای هرگونه همکاری با جشنواره ملی تبلیغات ایران اعلام کرد.

به گفته وی و بر اساس این یاددشت تفاهم، کمیساریای عالی جهانی تبلیغات IAA برای تسهیل ارتباطات فی مابین نمایندگان خودش را در بخش های مختلف به جشنواره ملی تبلیغات معرفی خواهد کرد.

اعلام نظر مشورتی به ارزیابی عملکرد جشنواره منطبق با شاخص های IAA از جمله تعهدات سازمان جهانی تبلیغات به جشنواره یاد شده خواهد بود.

همچنین در این نشست مهرنوش شفیعی رئیس نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات در جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر حمایت همه جانبه این انجمن از جشنواره برترین های تبلیغات نسبت به بین المللی شدن آن در دوره های آتی ابراز امیدواری کرد.

در این مراسم همچنین هوشمند سفیدی رئیس جشنواره برترین های تبلیغات ایران (جشنواره ملی تبلیغات) در سخنانی امضای یادداشت تفاهم همکاری بین این جشنواره و سازمان جهانی تبلیغات را نشانه تمایل و همچنین پایبندی مسئولان این جشنواره به استانداردهای علمی و حرفه ای در زمینه هایی مانند داوری آثار عنوان کرد و گفت: این نه تنها وظیفه ما است بلکه رسالت و هدف ما نیز است که جشنواره را به شکلی حرفه ای و آکادمیک ارتقا دهیم.

وی با اشاره به تعیین هیئت منصفه، تعیین هیئت نظارت بر داوری و تعیین منشور اخلاقی داوری در دومین دوره جشنواره برترین های تبلیغات ایران آنها را از جمله اقداماتی برشمرد که با هدف ارتقا سطح حرفه ای این جشنواره برداشته شده است.

در پایان این برنامه یادداشت تفاهم همکاری مشترک میان رئیس جشنواره برترین های تبلیغات ایران و رئیس نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات امضا شد.

کد خبر 3868948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha