۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹

جوانان جودو راهی ازبکستان شدند/ اردوی تمرینی با ازبک‌ها

جوانان جودو راهی ازبکستان شدند/ اردوی تمرینی با ازبک‌ها

تیم‌های جودو جوانان و امید ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در سال آینده آماده می شوند، بامداد امروز برای حضور در یک اردوی مشترک راهی ازبکستان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم کادر فنی تیم جودو جوانان و رایزنی مسئولان فدراسیون، تیم های جوانان و امید کشورمان که باید اردیبهشت ماه به مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا اعزام شوند، بامداد امروز برای حضور در یک اردوی مشترک راهی تاشکند شدند. 

 سهیل جمال آبادی، کیوان مهدی زاده، علی محمدی بریمانلو، محمد رشنونژاد، محمد رضا صدیقی، مهدی برغمدی، قاسم نوری زاده، آرمین بندار، آرش آقایی، سید مهرداد زمانی، رضا پارسا پور، ایمان نیک اقبال، شایان خیر اندیش، علی پرهیزگار، شایان نصیر پور، عادل ناصرآبادی و احمد ناقدی حسین زاده با هدایت احمد کاظمی و امیر قاسمی نژاد در این اردوی مشترک به تمرین خواهند پرداخت. 

این نفرات بعد از بازگشت از ازبکستان تمرینات خود را در اردوی داخلی پیگیری می کنند. ضمن اینکه تا هفته آینده یک تیم جهت حضور در کمپ تمرینی فدراسیون جهانی راهی بوداپست مجارستان خواهد شد. تیم اعزامی به مجارستان بعد از این اردو، برای شرکت در یک دوره رقابتهای بین المللی راهی پرتغال می شود. 

کد خبر 3869845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha