۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۳۸

امام جمعه موقت تبریز:

مسئولان اختلافات را رسانه ای نکنند

مسئولان اختلافات را رسانه ای نکنند

تبریز - امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر اینکه مسئولان اختلافات را رسانه ای نکنند و مسائل را ببن خودشان حل و فصل کنند، گفت: باید وحدت را در جامعه حفظ و افزایش داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدتقی آل هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه مراسم ۹دی امسال بسیار باشکوه برگزار شد، ادامه داد: این حضور نشانه بصیرت مردم کشورمان است که در زمان فتنه نیز با حضور خودشان و با تبعیت از مقام معظم رهبری آتش فتنه را خاموش کردند.

وی سپس با بیان اینکه همواره مردم ولایی و بابصیرت ایران نشان داده اند که در صحنه های مهم حضور پررنگی دارند، افزود: در سال ۸۸ نیز مردم به خوبی به صحنه آمدند و با بصیرت خودشان از نظام و رهبری حمایت کردند.

امام جمعه موقت تبریز سپس به فرارسیدن انتخابات سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: باید در این انتخابات مردم مثل همیشه حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند و دشمن را ناامید کنند.

آیت الله آل هاشم ادامه داد: باید با آگاهی و در نهایت آرامش فردی را انتخاب کرد که هدفش خدمت به مردم باشد.

امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر اینکه مسئولان اختلافات را رسانه ای نکنند و مسائل را ببن خودشان حل و فصل کنند، گفت: باید وحدت را در جامعه حفظ و افزایش داد.

وی به فرارسیدن چهلم زائران حریم رضوی که در حادثه قطار جان خود را از دست دادند اشاره کرد و گفت: باید مقصران این حادثه مشخص شود و با آنها برخورد شود.

کد خبر 3869973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha