۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۰۹

امام جمعه موقت کرمان:

نماز باران در کرمان اقامه می شود

نماز باران در کرمان اقامه می شود

کرمان - امام جمعه موقت کرمان با اشاره به وضعیت بارندگی طی سال جاری در کرمان گفت: هفته آینده نماز باران در مرکز استان کرمان اقامه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان از خشکسالی به عنوان یکی از مهم ترین مشکلات استان کرمان نام برد و اظهار کرد: نماز باران دوشنبه هفته پیش روی در شهر کرمان اقامه می شود.

حجت الاسلام قاسمی زاده در ادامه با اشاره به خدمات صورت گرفته در نظام افزود: نباید این خدمات نادیده گرفته شود.

وی باتاکید بر اینکه باید قدران نعمت نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم، افزود: باید مراقب باشیم چرا که درج هر حرفی می تواند به دستاویزی برای دشمنان انقلاب تبدیل شود.

حجت الاسلام قاسمی زاده از ایران به عنوان امن ترین کشور منطقه نام برد و ادامه داد: با وجود ناامنی های موجود کشورهای همسایه در سایه هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری و تلاش نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی امنیت کامل در کشورمان برقرار است.

وی همچنین ایثارگری های شهدا را مورد اشاره قرار داد و افزود: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به سالروز اجرای توطئه کشف حجاب توسط رضاخان به تشریح اهمیت رعایت حجاب پرداخت و افزود: در دین مبین اسلام به مسئله بسیار تاکید شده است.

حجت الاسلام قاسمی زاده از بی حجابی به عنوان اهرمی در دست دشمنان نام برد و گفت: رعایت نکردن حجاب باعث تضعیف بنیان خانواده، کاهش کیفیت کار و تنزل علم و دانش می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان مسئله حجاب را هدف قرار داده اند، بیان کرد: رعایت حجاب ارتباط مستقیم باعفاف دارد و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت السالام قاسمی زاده همچنین با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) گفت: این بانوی گرامی اسلام الگوی بی نظیر برای تمامی بانوان مسلمان است.

کد خبر 3870053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha