۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۴۰

دونالد ترامپ:

هکّ ادعائی دموکرات ها به دلیل شرمساری ناشی از شکست هیلاری بود

هکّ ادعائی دموکرات ها به دلیل شرمساری ناشی از شکست هیلاری بود

رئیس جمهور منتخب آمریکا در سخنانی تصریح کرد: مسأله هک ادعائی کمیته ملی حزب دموکرات، به این دلیل مورد بحث قرار گرفته که این حزب به دلیل شکست بسیار سخت نامزد خود به شدت شرمسار شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا امروز در اظهاراتی با اشاره به گزارش نهاد های اطلاعاتی و امنیتی این کشور هرگونه نقش آفرینی روسیه در تأثیرگذاری بر انتخابات آمریکا را قویاً رد کرد.

رئیس جمهور منتخب آمریکا در این باره گفت: اطلاعات به دست آمده از نهادهای مربوطه در آمریکا قویاً نشان می دهد که هیچ شواهدی دال بر تأثیرگذاری روسیه بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طریق هک کردن وجود ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه های رأی گیری دست کاری و هک نشده اند؛ لذا به عقیده من مسأله هک ادعائی کمیته ملی حزب دموکرات (DNC)، به این دلیل مورد بحث قرار گرفته که این حزب به دلیل شکست بسیار بزرگ نامزد خود «هیلاری کلینتون» به شدت شرمسار شده است.

این در حالیست که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا پیشتر با انتشار یک پیام توئیتری اعلام کرد که غفلت کمیته ملی حزب دموکرات باعث هک شدن ایمیل های آن ها شده بود.

لازم به ذکر است، در نسخه عمومیِ گزارش منتشر شده توسط نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا که روز گذشته توسط رسانه ها نیز انتشار یافت، به صورت کاملاً مبهمی بر مقاصد و انگیزه های روسیه برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تأکید شده بود؛ نتیجه ای که ترامپ با توئیت امروز خود به آن پاسخ داد.

کد خبر 3871085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha