۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳

صادق ورمزیار در گفتگو با مهر:

اختلافات، فوتبال ملی را تضعیف می کند/ استقلال موفق خواهد شد

اختلافات، فوتبال ملی را تضعیف می کند/ استقلال موفق خواهد شد

مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه نباید اجازه دهیم اختلافات مربیان بیشتر از این شود گفت: این اتفاق، فوتبال ملی ما را تضعیف خواهد کرد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از اتفاقات اخیر بوجود آمده بین سرمربی تیم ملی و ایوانکوویچ گفت: اختلافات در هر جایی که باشد باعث تضعیف خواهد شد. از گذشته ها یاد گرفته این که در کنار یکدیگر باشیم زیرا وحدت و همدلی باعث خواهد شد اتحاد خوبی بین همه برقرار شود.

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه این روزها بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ اختلاف نظر شدیدی بوجود آمده که این باعث تضعیف فوتبال ملی ما خواهد شد. اگر هر چه زودتر این مسئله مدیریت نشود فوتبال ملی ما تضعیف خواهد شد.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که شما حق را به کی روش می دهید یا برانکو گفت: به نظر من هر دو طرف حق دارند. هم برانکو که باید جوابگوی مدیران و طرفداران پرسپولیس باشد زیرا آنها از او قهرمانی می خواهند و هم کی روش حق دارد چون او هم باید تیم ملی را به جام جهانی ببرد.

وی تاکید کرد: هر دو مربی حق دارند اما رفتار آنها با یکدیگر بسیار خصمانه است و این مدیران فوتبالی ما هستند که باید این موضوع را مدیریت کنند و اجازه ندهند این مشکل ادامه پیدا کند. کی روش در خصوص اخراج بازیکنان ملی پوش از اردوی دبی عجله به خرج داد و می توانست با کمی صبر و حوصله این مشکل را مدیریت کرده و اجازه ندهد که این اختلاف باعث شود تا حتی رسانه های کشورهای همجوار این موضوع را بزرگتر از قبل جلوه بدهند.

ورمزیار در پاسخ به این پرسش که آیا لازم بود تیم ملی چنین اردویی را در این مقطع زمانی داشته باشد گفت: به اعتقاد من اردوی دبی چندان واجب نبود اما کی روش در این خصوص تصمیم می گیرد و او باید پاسخگوی این مسئله باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی مربیان داخلی به خاطر نداشتن تعامل کی روش با مربیان باشگاهی گله مند هستند، گفت: یک ایراد بزرگی که در کی روش وجود دارد این است که او نمی خواهند به مربیان داخلی نزدیک شود و جلسه ای را هر ماه یک بار با آنها برگزار کنند تا بتوانند نقطه نظرات یکدیگر را شنیده تا هم بتوانند نقاط ضعف را برطرف کرده و هم صمیمت ها را بیشتر کنند. کی روش باید به مربیان داخلی احترام بگذارد و از نظرات آنها استفاده کند نه اینکه خود را بزرگتر از آنها دیده و با آنها مشورت نکند.

ورمزیار برکنار کی روش در این مقطع را اشتباه دانست و گفت: درست نیست که بخواهیم کی روش را در این زمان حساس از سرمربی گری تیم ملی برکنار کنیم. دور رفت بازیهای مقدماتی جام جهانی به پایان رسیده و کی روش باید با توجه به شناختی که از تیم ملی دارد سرمربی تیم ملی باقی بماند تا تیم را به جام جهانی برساند.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند در نیم فصل دوم همانند دیدار برابر سپاهان عملکرد خوبی داشته باشد گفت: استقلال در بازی آخر خود مقابل سپاهان از جوانان خود استفاده کرد و منصوریان نشان داد که استفاده از جوانان بهترین راه موفقیت برای استقلال است و این تیم می تواند با همین جوانان با انگیزه نیم فصل دوم را با موفقیت به پایان برساند.

کد خبر 3873000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha