۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷

«پل» تمام شرایط را دارد؛

حمایت «مورینیو» از «پوگبا» برای کاپیتانی در منچستریونایتد

حمایت «مورینیو» از «پوگبا» برای کاپیتانی در منچستریونایتد

بازیکن فرانسوی «شیاطین سرخ» عنصری کلیدی در ترکیب این تیم شده است و سرمربی آنها اعتقاد دارد وی می تواند روزی بازوبند کاپیتانی یونایتد را ببندد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «پل پوگبا» که در تابستان گذشته با شکستن رکورد نقل و انتقالات به ارزش ۸۹/۳ میلیون پوند راهی منچستریونایتد شد، پس از شروعی آرام در ابتدای فصل، در ادامه کمک بسیاری به تیمش کرد تا به جایگاه ششم جدول دست یابند.

«ژوزه مورینیو» سرمربی منچستریونایتد احساس می کند این بازیکن ۲۳ ساله تمام ویژگی های لازم را برای اینکه روزی کاپیتان «شیاطین سرخ» شود، دارد.

وی گفت: به نظرم او شخصیت، جاه طلبی و روحیه بالایی دارد و بازیکن حرفه ای خوبی است، پس فکر می کنم که لیاقت کاپیتانی را دارد. در حالی که جوان است و همه ویژگی های لازم را دارد، به نظرم می تواند از پس این کار بر آید.

پوگبا در ابتدای این فصل به خاطر عملکردش مورد انتقاد قرار گرفته بود اما اکنون در تیم جا افتاده است و هماهنگی خوبی با «زلاتان ابراهیموویچ» بر قرار کرده است.

مرد پرتغالی در این مورد افزود: به هر حال عادلانه نیست که بگوییم بازیکن باید همیشه با ثبات باشد. او به طرز شگفت انگیزی خوب بازی می کند، شکی در موردش نیست، ولی تیم هم خوب بازی می کند. آنچه من انتظار دارم خوب بازی کردن تیم است و اینکه پل در سطحی باشد که همیشه بازی می کند.

یونایتد اکنون در ۱۵ بازی اخیرش در تمامی رقابت ها شکست نخورده است و روز یکشنبه در ورزشگاه «اولدترافورد» پذیرای لیورپول خواهد بود.

کد خبر 3876161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha