۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱

سرمربی آرسنال فاش کرد؛

«سانتی کازورلا» ممکن است ۱۰ هفته دیگر را از دست بدهد

«سانتی کازورلا» ممکن است ۱۰ هفته دیگر را از دست بدهد

بازیکن اسپانیایی «توپچی ها» بیش از دو ماه در بازی های تیمش حضور نداشته است و سرمربی این تیم اعتقاد دارد وی حتی می تواند بیش از این مدت دور از میادین باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «آرسن ونگر» سرمربی تیم فوتبال آرسنال، از اینکه «سانتی کازورلا» ستاره خط هافبک تیمش به دلیل مصدومیتی از ناحیه قوزک پا، ۱۰ هفته دیگر نیمکت نشین شود، می ترسد.

این ملی پوش اسپانیایی از ماه اکتبر گذشته خارج از ترکیب بوده است و تنها در ۱۱ بازی از تمامی رقابت های این فصل برای آرسنال به میدان رفته است.

اما کازورلای ۳۲ ساله حتی ممکن است بیش از این ها نظاره گر بازی هم تیمی هایش باشد و ونگر فقط امیدار است که بتواند در انتهای فصل از حضور او در تیم سود ببرد.

ونگر در یک نشست خبری گفت: او با شروع دوباره فاصله دارد. دوره درمانی کوتاهی را داشت، بله، ولی ما با پزشکان جلسه ای داریم تا ببینیم مشکل چه چیزی بود؟ آره، امیدوارم که برای این فصل در دسترس باشد. زیرا بعد از اینکه برای مدتی خارج از زمین هستید، باید روی شش هفته آماده سازی حساب کنید. در این لحظه او در آن سطح نیست، در نتیجه بیایید امیدوار باشیم که بتواند بعد از سه یا چهار هفته اضافه تر به زمین بازی بازگردد.

آرسنال در حال حاضر با هشت امتیاز کمتر از چلسیِ صدر نشین، در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد و روز شنبه باید در یک بازی خارج از خانه به مصاف سوانزی سیتی برود.

کد خبر 3876258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha