۲۶ دی ۱۳۹۵، ۹:۲۶

رونمایی از لوگوی فیلم «فصل نرگس» در آستانه رقابت در فجر

رونمایی از لوگوی فیلم «فصل نرگس» در آستانه رقابت در فجر

لوگوی فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ‌سرشت رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لوگو تایپ انگلیسی، فارسی فیلم سینمایی «فصل نرگس» ساخته نگار آذربایجانی توسط سیروس سلیمی طراحی و در آستانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

«فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت یکی از آثار منتخب بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و پنجم فیلم فجر است.

سیروس سلیمی درباره چگونگی ارتباط محتوایی با فیلم اینگونه نوشته است: «در طی این سال ها که  به طراحی گرافیک و نقاشی مشغولم، پوسترهای سینمایی بسیاری را طراحی کرده ام. بعضی شان را دوست دارم و برخی را بسیار دوست دارم و بعضی هم برایم به مثابه بوم نقاشی ام بوده اند. این علاقه بدون شک به خودِ فیلم و آنچه در پشت صحنه آن فیلم هست، بازمی گردد. کارگردان، بازیگران، عوامل فنی و هنری، تهیه کننده و... .

«فصلِ نرگس» از آن فیلم ها است، از آنها که به شدت صمیمی، گرم و دلنشین اند با فیلمنامه ای به شدت انسان دوستانه و تاثیرگذار. امیدوارم حاصل و نتیجه برآمده از این تفکر و اندیشه سبز و انسانی، آنگونه که برای من خواستنی و دلنشین است، بر دل مخاطب آن نیز نشیند.»

«فصل نرگس» دی ماه ۱۳۹۴ در منطقه غرب تهران کلید خورد و اواخر بهمن ماه همان سال به فیلمبرداری خود پایان داد و بلافاصله وارد مراحل پس از تولید شد و این روزها مواد تبلیغاتی فیلم توسط سیروس سلیمی طراح پوستر و حسن ایوبی طراح آنونس و تیزر در حال طراحی و آماده سازی است. عزیز محسنی نیز طراحی تیتراژ فیلم را بر عهده دارد.

اولین رونمایی از  فیلم «فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت با سرمایه گذاری حمیدرضا عارف در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

کد خبر 3877133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha