۲۶ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۳۴

رئیس سابق عقیدتی سیاسی ناجای سمنان:

اندیشه آیت الله هاشمی رفسنجانی در خدمت نظام اسلامی بود

اندیشه آیت الله هاشمی رفسنجانی در خدمت نظام اسلامی بود

سرخه - رئیس سابق عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سمنان گفت: اندیشه آیت الله هاشمی رفسنجانی در خدمت نظام اسلامی و در بسیاری موارد راهگشا بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسن حسینی شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت هفتمین روز آیت الله هاشمی رفسنجانی، در حسینه شهدای سرخه در خصوص مقام آن مرحوم، به سخن رهبر معظم انقلاب اشاره داشت و افزود: معظم له فرمودند «هیچ کس برای من هاشمی رفسنجانی نخواهد شد» لیکن آیت الله هاشمی همواره پشتیبان رهبری معظم انقلاب و دولت بود و باید راه وی ادامه ‌پیدا کند.

رئیس سابق عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان می خواستند تا در فتنه ۸۸ بین مردم و ولایت تفرقه و دشمنی افکنده و در نظام شکاف ایجاد کنند که مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی با حضور خود در ۹ دی توطئه های دشمن را نقش بر آب کردند لذا باید گفت در آن زمان نیز ولایت فقه و انقلاب خط قرمز افرادی مانند هاشمی رفسنجانی بود.

حسینی با اشاره به اینکه متاسفانه با از دست دادن شخصیت های بزرگ و ارزشمند به فکر تجلیل و نکوداشت آنان خواهیم افتاد، بیان داشت: باید تا زنده هستیم قدر و ارزش مهره های ارزشمند نظام و انقلاب را بدانیم.

وی با بیان اینکه ۱۹ دی روزی بسیار ارزشمند به واسطه قیام خونین مردم قم علیه رژیم ستم شاهی بود و همواره در تاریخ ماندگار و جاویدان شد، افزود: فوت آیت الله هاشمی در این روز تاریخی نشان از محبت خداوند به این شخصیت انقلابی است.

رئیس سابق عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سمنان با بیان رویکردها و سیاست های اخلاقی آیت الله هاشمی رفسنجانی، بیان داشت: اندیشه های آقای هاشمی خدمت به محرومان و دفاع از ولایت فقیه بود چنانچه اندیشه، تفکر، سیاست، درایت و مدیریت وی امروزه در جای جای بدنه نظام اسلامی در راه نمایش و گذر است.

حسینی با اشاره به حضور و جمعیت میلیونی مردم در تشیییع پیکر هاشمی رفسنجانی گفت: حضور پرشور و بی نظیر مردم نشان از زهد، تقوا، درستکاری و محبوبیت وی در بین آحاد اقشار جامعه دارد.

وی در تایید نقش بسیار تاثیر گذار آیت الله هاشمی رفسنجانی در مقاطع حساس و برهه های مختلف نظام‌ جمهوری اسلامی به مشاوره و دیدارهای متعدد سران نظام با وی اشاره داشت و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف با آقای هاشمی به مشورت می پرداختند که آخرین ‌نمونه آن مسئله برجام بود که آن مرحوم با تاکید برحمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه توطئه خناسان و دشمنان را گوشزد کرد.

رئیس سابق عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به از خودگذشتگی ها و ایثارگری های مردم سرخه در هشت سال دفاع مقدس گفت: تقدیم بیش از ۱۳۰ شهید توسط مردم ولایتمدار این شهرستان با توجه به جمعیت آماری محدود آن کارنامه ای درخشان و زرین در راستای پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه از مردم سرخه برجای گذاشته است.

حسینی ضمن قدردانی از حضور چشمگیر مردم سرخه در مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: این شهرستان همواره در طول تاریخ مفاخر و مشاهیر ارزشمندی همچون آیت الله ارسطو، آیت الله فیض و دیگر شخصیت های بارز انقلابی و اسلامی را در خود پرورانده که در عصر حاضر نیز دکتر روحانی یکی دیگر از نمونه های بارز شخصیت های ارزشمند، انقلابی و مومن این دیار است.

کد خبر 3878092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha