۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۲۶

مشاور عالی نیروی انتظامی:

تلاش دشمن برای ضربه زدن به ایران/شاه درکشور جوی خون به راه انداخت

تلاش دشمن برای ضربه زدن به ایران/شاه درکشور جوی خون به راه انداخت

ورامین-مشاور عالی ناجا با اشاره به این نکته که امروز استکبار برای ضربه زدن به نظام اسلامی برنامه ریزی کرده است، گفت: امروز اسراییل در خط مقدم مبارزه با نظام اسلامی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهرام نوروزی ظهر دوشنبه در جریان سفر به شهرستان ورامین و دیدار با آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان اظهار داشت:این روزها مصادف با ایام فرار شاه از میهن اسلامی است.

مشاور عالی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به عزت و عظمت ایران اسلامی، انقلاب و امام راحل پی می بریم.

وی با اشاره به حوادث مدرسه فیضیه ادامه داد: بنده در حالی که در حادثه فیضیه ۱۰ سال بیشتر نداشتم، جنایات شاه را با چشمان خود مشاهده کردم که مأموران رژیم پهلوی جوی خون به راه انداختند.

تمسک به روحانیت و رهبری موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی می شود

مشاور عالی ناجا اضافه کرد: با توجه به مسایلی که با چشم خود مشاهده کردم، اعتقاد راسخ دارم که ملت ایران از جهنم به بهشت وارد شد.

نوروزی با اشاره به ضرورت ثبت خاطرات مبارزان انقلاب اسلامی عنوان کرد: باید خاطرات مبارزان و مردم از دوران ستمشاهی ثبت و ضبط شده و به نسل جوان انتقال پیدا کند.

وی با اشاره به این نکته که امروز استکبار برای ضربه زدن به نظام اسلامی برنامه ریزی کرده است، گفت: امروز اسراییل در خط مقدم مبارزه با نظام اسلامی قرار دارد.

نوروزی با تأکید بر این نکته که پیوند با روحانیت یک نیاز ضروری به حساب می آید، تأکید کرد: باید برای حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی به روحانیت و رهبری تمسک جست.

فرار شاه از کشور یکی از عبرت های تاریخ است

آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین نیز در این دیدار با اشاره به لزوم عبرت پذیری از وقایع تاریخی اظهار داشت: عبرت های تاریخی بسیار فراوان بوده و باید از آن درس گرفت.

وی، فرار شاه از کشور را یک عبرت دانست و افزود: فرار شاه با کارنامه ننگین و سیاه، یکی از عبرت های بزرگ تاریخی است که نشان می دهد ظلم و ستم باقی نخواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اضافه کرد: شاه نوکر انگلیس و آمریکا بود و به همین خاطر انقلاب اسلامی ایران، منافع استکبار را در این سرزمین به خطر انداخت و دشمن با تمام توان به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.

امام جمعه شهرستان ورامین با اشاره به این نکته که منافع ملت ایران تا پیش از انقلاب اسلامی توسط استکبار به تاراج می رفت، متذکر شد: قبل از انقلاب اسلامی ایران، همه منافع و سرمایه های کشور در دست بیگانگان بود.

کار پلیس عبادت محسوب می شود

وی با اشاره به هرج و مرج و درگیری موجود در کشورهای منطقه بیان داشت: امروز در کشورهای همسایه ایران، جنگ است و ما باید مراقب باشیم که با داشتن همدلی و اتحاد، در این آتش گرفتار نشویم.

محمودی گفت: کشورهای خارجی نمی توانند با وجود همدلی و اتحاد ملت ایران به کشور ضربه وارد کنند و باید مراقب باشیم که این وحدت دچار خدشه نشود.

امام جمعه شهرستان ورامین با تقدیر از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی در حوزه های مختلف یادآور شد: امروز همه ما مدیون نیروی انتظامی هستیم و کار پلیس یک عبادت محسوب می شود.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری امام جمعه ورامین برای پیشبرد اهداف پلیس اظهار داشت: خوشبختانه همکاری خوبی میان پلیس و ائمه جمعه برقرار است.

وی با تقدیر از برنامه های گرامیداشت یوم الله ۹ دی در استان تهران افزود: خوشبختانه برنامه های خوبی در ایام الله ۹ دی برگزار شد که شایسته تقدیر و سپاس است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد: پلیس از ظرفیت های مختلف برای گسترش و ارتقای امنیت و نظم عمومی استفاده می کند و در این راه خسته نخواهد شد.

کد خبر 3878602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha