۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۲۵

عضو شورای شهر مشهد:

سالن های ورزشی حاشیه شهر مشهد اغلب اوقات تعطیل هستند 

سالن های ورزشی حاشیه شهر مشهد اغلب اوقات تعطیل هستند 

مشهد ـ عضو کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهد گفت: سالن های ورزشی حاشیه شهر مشهد اغلب اوقات تعطیل هستند که باید به این مساله رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قدیری طرقی ظهر سه شنبه در پنجاه و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار کرد: بیشتر سالن های ورزشی حاشیه شهر مشهد از دسترس شهروندان خارج شده اند و اغلب تعطیل هستند. 

وی استفاده‌های موقت و انحصاری از برخی سالن‌های ورزشی در شهر مشهد را نشان از ضعف مدیریت ورزش استان دانست و ادامه داد: معاونت فرهنگی شهرداری باید در این موارد ورود پیدا کند و مشخص شود چرا این سالن ها در اختیار شهرندان نیستند. 

عضو کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: در سال های اخیر سالن ها و مجموعه های ورزشی ای در مناطق حاشیه شهر ایجاد شده که کمیسیون حاشیه شهر شورا از تعداد ۱۹ مجموعه بارزسی به عمل آورد و مشخص شد که در اغلب اوقات تعطیل هستند. 

وی با اشاره به گزارش معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در خصوص احداث سالن‌های ورزشی توسط سازمان ها و ادارات دولتی گفت: از این گزارش می‌توان دریافت که در حال حاضر سازمان‌های بسیاری با استفاده از منابع ملی اقدام به ایجاد فضاهای ورزشی برای خود کرده و از در اختیار گذاشتن آن به مردم امتناع می‌کنند.

قدیری طرقی با بیان اینکه مدیریت ورزش استان در بحث به‌کارگیری این سازه‌ها و فضاهای ورزشی از خود ضعف نشان داده، بیان کرد: این در حالی است که از فضاهای ورزشی سطح شهر همه باید به صورت یکسان بهره مند باشند.

کد خبر 3880035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha