۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد:

ممنوعیت استفاده از سامانه قطع کننده امواج تلفن همراه

ممنوعیت استفاده از سامانه قطع کننده امواج تلفن همراه

تربت حیدریه ـ فرمانده انتظامی خراسان رضوی بر ممنوعیت استفاده از سامانه قطع کننده امواج تلفن همراه تاکید کرد و گفت: این مورد از لحاظ شرعی نیز دارای مشکل است.

به گزارش خبرنگارمهر، سردار بهمن امیری مقدم، سه شنبه شب در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی تربت حیدریه در جمع کارکنان ناجا افزود: استفاده از سامانه قطع کننده امواج تلفن همراه (جمر) از نظر قانونی مجاز نیست و به لحاظ شرعی نیز اشکال دارد و باید از به کارگیری آن جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه تشعشعات این سامانه برای کسانی که در معرض آن قرار گیرند، مضر است، ادامه داد: این اشعه ها علاوه بر اینکه برای خانم های باردار ضرر دارد و دارای تاثیرات منفی بسیاری است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در خصوص استفاده از این سامانه نکاتی را هشدار داد و تاکید کرد: به عقیده من معقولانه ترین اقدام این است که فرهنگ استفاده نکردن از تلفن همراه در جاهایی که لازم است، اطلاع رسانی شود و این فرهنگ همگانی شود و در اینصورت دیگر از این سامانه استفاده نشود.     

گفتنی است در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات دو ساله سرهنگ سیدابوالقاسم حیدری مقدم، که بازنشسته شد، سرهنگ اکبر آقابیگی به عنوان فرمانده انتظامی تربت حیدریه معرفی شد.

کد خبر 3880383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha