۲ بهمن ۱۳۹۵، ۹:۳۷

به کارگردانی محمد حمزه‌ای

«آذر» آماده ماراتن فجر شد/ پایان موسیقی و صداگذاری

«آذر» آماده ماراتن فجر شد/ پایان موسیقی و صداگذاری

کارگردان فیلم سینمایی «آذر» که در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، اعلام کرد این فیلم آخرین مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد.

محمد حمزه‌ای کارگردان «آذر» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین مراحل فنی که این فیلم سینمایی در حال پشت سر گذاشتن آن است، گفت: تدوین این فیلم سینمایی توسط مصطفی خرقه پوش به پایان رسیده است و پرویز آبنار به زودی صداگذاری آن را به پایان می رساند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: کارن همایونفر ساخت موسیقی این پروژه را برعهده دارد و اصلاح رنگ «آذر» در چند روز آینده در پیشگامان آریا انجام خواهد شد.

در خلاصه داستان «آذر» آمده است: ادامه زندگی بهای سنگینی دارد.

در این فیلم نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، هستی مهدوی، فرید سجادی حسینی، مهران نائل، شیرین آقاکاشی، مائده طهماسبی، پریسا هاشم پور، مانیا علیجانی و لیلا زارع با حضور پژمان جمشیدی و هومن سیدی به ایفای نقش می پردازند.

عوامل تولید «آذر» عبارتند از کارگردان: محمد حمزه ای، فیلمنامه: احسان بیگلری با همکاری پریسا هاشم پور، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان فر، تدوین: مصطفی خرقه پوش، مدیرصدابرداری، طراحی و ترکیب صدا: پرویز آبنار، موسیقی: کارن همایون فر، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: غزاله معتمد، چهره پرداز: افروز بوجاریا، عکس: سحاب زریباف، مدیر تولید: محمد یمینی و تهیه کننده: نیکی کریمی.

کد خبر 3880866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha