۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۵۸

در گفتگو با مهر مطرح شد

پاسخ دبیر جشنواره فجر درباره اختلال در سایت فروش بلیت‌ و حاشیه‌ها

پاسخ دبیر جشنواره فجر درباره اختلال در سایت فروش بلیت‌ و حاشیه‌ها

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که مشکل سایت فروش بلیت‌ برطرف شده و به دلیل مراجعه بالا، عده‌ای در لیست انتظار قرار گرفته‌اند.

محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در توضیح ایجاد اختلال در سایت فروش آنلاین بلیت های جشنواره طی ۲۴ ساعت گذشته به خبرنگار مهر گفت: از ظهر امروز شنبه دوم بهمن ماه سایت فروش بلیت فعالیت خود را از سر گرفته و اگر متقاضیان در زمینه ثبت نام دچار مشکل هستند در صف انتظار قرار دارند.

وی همچنین خبر داد: با توجه به اینکه روز گذشته سایت به دلیل اختلال خدمات لازم را ارائه نداده است در صورت لزوم یک روز دیگر به فروش بلیت ها از طریق اینترنت اختصاص داده می شود.

حیدری با تاکید بر اینکه ظرفیت سینماها هنوز پر نشده است، بیان کرد: دلیل در انتظار ماندن متقاضیان این است که با شروع فعالیت دوباره سایت، ۱۱ هزار نفر به صورت همزمان اقدام به خرید بلیت کردند.

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: امسال سهمیه مهمان در سینماها کاهش پیدا کرده و به سهمیه مردمی افزوده شده است همچنین برای سهمیه صاحبان آثار مانند روال سال های گذشته یک ردیف در سینما در نظر گرفته شده است.

امسال سهمیه مهمان در سینماها کاهش پیدا کرده و به سهمیه مردمی افزوده شده است همچنین برای سهمیه صاحبان آثار مانند روال سال های گذشته یک ردیف در سینما در نظر گرفته شده استحیدری ادامه داد: سهمیه ۳۰ درصدی فروش گیشه بلیت ها همچنان پابرجا است، اما این میزان سهمیه با توجه به استقبال مردم از طریق بلیت اینترنتی ممکن است تغییر کند.

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده شده است سایت پشتیبانی فروش بلیت به متقاضیان در صف انتظار پیام ‌هایی برای دریافت جایگاه VIP و یا قرارگرفتن در نوبت اول خرید بلیت ارسال کرده است، گفت: من این مساله را به شدت تکذیب می کنم و هیچ جایگاه VIP و نوبت اولی از طریق این سایت در اختیار متقاضیان قرار نمی گیرد و اصلا جایگاه VIP در نظر گرفته نشده است. متقاضیان از طریق همان سایت مستقیم صندلی های مورد نظر خود را انتخاب می کنند و می توان گفت خودشان در انتخاب صندلی خود دخیل هستند.

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در پاسخ به اینکه لطفا درباره سایت جدید و وابستگی آن به بانک پاسارگاد توضیح دهید، بیان کرد: ترجیح می دهم در این باره در جلسه مطبوعاتی توضیح دهم. این سایت برای خرید بلیت در سینماها طراحی شده و برای یک شرکت کامل معتبر است. ما خواستیم آورده جدیدی برای سینما داشته باشیم. تاکید می کنم که این سایت برای سینما طراحی شده و پتانسیل جدیدی برای خرید بلیت از طریق اینترنت است.

حیدری در جواب این سوال که آورده این سایت جدید برای سینما چیست؟ توضیح داد: این سایت مانند سایت سینماتیکت فعالیت می کند که البته تنها اختصاص به سینما دارد. درآمد سایت نیز به جشنواره داده نمی شود و سایت به صورت حرفه ای برای خرید بلیت طراحی شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه مبلغی از طریق این سایت به جشنواره پرداخت شده است، گفت: من باز هم این مساله را تکذیب می کنم و تاکید می کنم که هیچ پولی جشنواره دریافت نکرده است.

کد خبر 3883350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فهیمه رحمانی IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
      0 0
      این توضیحات بیشتر اعصاب آدمو بهم میریزه
    • امیر ماهر IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
      0 0
      کاری به بقیه حرفای آقای حیدری ندارم، فقط موندم آقای حیدری چطوری روشون میشه بعد از 40 ساعت معطلی هزاران نفر، و ناتوانی سایت برای حل مشکل، این جملات رو بگن: ما خواستیم آورده جدیدی برای سینما داشته باشیم، سایت به صورت حرفه ای برای خرید بلیط طراحی شده است....
    • ارسطو گویلی IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
      0 0
      پروژه ای سخت و دشوار به نام خرید بلیت های مردمی جشنواره فیلم فجر 35 بنده و عده ای از دوستان به عنوان شهروندان عادی منتظر پیش فروش بلیت های جشنواره به روال هرسال بودیم تا بتوانیم با تهیه آنها در جشنواره شرکت کنیم. همانطور که اعلام شده بود قرار بود سایت جدید التاسیس سینوگرام عهده دار این امر مهم باشد و البته همگی میدانیم که عهده داری چنین امر مهمی که امتیاز بسیار بزرگی برای یک سایت یا شرکت است، حتما باید از طریق فراخوان و مناقصه و سایر روال قانونی صورت گرفته باشد که انشالله همین طور هم بوده است. به روال هرسال پیش بینی میشد عده زیادی همزمان و از ساعت 8 صبح روز جمعه به سایت مذکور مراجعه و تلاش کنند بلیت دلخواه خود را تهیه نمایند. ما نیز بر اساس اعتماد به گفته ها و اطلاعیه ها برنامه کوهپیمایی جمعه را کنسل نموده که بتوانیم بلیت مورد نظر را تهیه و سپس به سایر فعالیت های روزمره بپردازیم. ساعت 8 تا 10:30 صبح کلا خبری از گزینه خرید نبود و مدام در جستجوی اطلاعیه های احتمالی از طرف مسوولین سایت و مسوولین جشنواره بودیم.
    • سیاوش رشوند IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
      0 0
      واقعا که هر سال بد تر میشه
    • MOM IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
      0 0
      چرا همانند سال گذشته همان سایت سینما تیکت که هم ظرفیت و هم علمش را داشت قرار ندادید؟ چرا یک سایت با این همه ضعف؟
    • حسين IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
      0 0
      سروري رو اختصاص دادن كه توانايي پاسخ دادن به يازده هزار مراجعه كننده بصورت همزمان رو نداره؟
    • جشنواره IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
      0 0
      واقعا جای تاسف داره ، مثلا این بزرگترین رویداد فرهنگی این کشوره، حتی نتونستند بلیت فروشی اون رو مدیریت کنن.. پیش بینی تعداد متقاضیان که کار ساده ای بود، الان چندین ساله فروش آنلاین داشتن. اختصاص سرور و تمهیدات سخت افزاری متناسب با اون از هر کاری ساده تره. واقعا جای تاسف داره که تا این حد سرویس دهی ضعیفه. امکان کامنت گذاری تو تمام صفحات شبکه های مجازی شونو بستن .دو روز وقت به قول خودتون 11 هزار نفر رو گرفتین و اطلاع رسانی هم در حد دوره ای پارینه سنگی
    • علي مهرعلي IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
      0 0
      از ديروز هشت صبح من داخل سايت هستم تا همين الان كه ميگن بليط ها تموم شده واگه سهميه اضافه شد پيامك ميزنيم واقعا امثال ما سينمادوست ها چيكار كنن واقعا بليط ها كجا فروش رفته؟ پارسال خيلي راحت بليط خريديم خواهش ميكنم هر طور شده بليط اضافه كنيد شايد اين سري به ماهم بدن
    • وحید US ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
      0 0
      متاسفانه حرف ایشون صحیح نیست و همین الان ساعت ۱۹ روز شنبه ۲ بهمن همچنان امکان خرید بلیط در سایت وجود ندارد. ایشون باید به این سوال پاسخ بدهند که چرا باید فروش بلیط جشنواره فجر به سایتی واگذار بشه که تازه یک ماه از آغاز به کار آن گذشته و بعد از سپری شدن ۴۸ ساعت از زمان اعلام شده هنوز نتونسته بستر مناسبی برای خرید بلیت جشنواره ایجاد کنه.