۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱

ابتکار در جمع خبرنگاران:

موضوع جلب پسرم نباید در رسانه ها مطرح شود

موضوع جلب پسرم نباید در رسانه ها مطرح شود

معاون رئیس جمهور درباره حکم جلب فرزندش گفت: نباید قاعدتا نباید در رسانه ها طرح شود تا فرایند قضایی را تحت تاثیر قرار ندهد.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه ابتکار در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره حکم جلب فرزندتان بدلیل برخی اتهامات وارده چیست گفت: این موضوع فرایند قضایی خود را طی می کند، و دادگاه به پرونده ٢ نفر، شخصی رسیدگی می کند اما چون مادر یکی از این افراد از مسولان است موضوع  قاعدتا نباید در رسانه ها طرح شود تا فرایند قضایی را تحت تاثیر قرار ندهد.

 معاون رئیس جمهور، تاکید کرد: این پرونده کاملا شخصی است و در حال رسیدگی است و ما هر چه که نتیجه این پرونده در محاکم باشد تابع قانون هستیم.

وی افزود: به دلیل اینکه یکی از طرفین دعوا نسبتی با مسولان دارد و بخواهند از این پرونده استفاده و بهره برداری کنند نه قانونی، نه اخلاق و نه شرعی است اما ما تابع مسئله رسیدگی قانونی هستیم.

ابتکار گفت: من با آقای اژه ای راجع به این مسئله صحبت کردم. این موضوع به دلیل ابعادی که پیدا کرده بود و به یک سری  تهدیداتی که منتهی می شد توسط بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری گزارشی تهیه شده و یک گزارش هم توسط وزارت اطلاعات تهیه شده و همه در جریان هستند.

وی تاکید کرد: امیدوارم پرونده تحت تاثیر فضاسازی های رسانه ای قرار نگیرد و ما هم علاقه مند نیستیم به این حاشیه سازی ها کشیده شویم چون کار و مسئولیت ما بسیار سنگین است و این افراد چون ممکن است خانواده هایشان مسیولیت داشته باشند باید در چارچوب قانون و مقررات به آن رسیدگی شود.

کد خبر 3887395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کنجکاو دلواپس IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
      0 0
      اتهامش چیه؟
    • شهروند NL ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
      0 0
      چرا نه؟ در مورد آلودگی هوا که حرف زده نشود. در مورد آقازاده هم که نه. شما به این حساسی، چرا استعفا نمی دهی؟
    • جعفر ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
      0 0
      مردم عادی باید رسانه ای شوند ولی شما نه ! این کجای دموکراسی است.
    • آوای قانون IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
      0 0
      اما رانندگی شما در مسیر خلاف هم قانونی و هم اخلاقی و هم شرعی است.
    • سلام IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
      0 0
      چک بلامحل
    • کریمیان IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
      0 0
      آیا اگر فرزند من شهروند عادی چنین مشکلی پیدا میکرد آقای اژه ای وقت چندماهه برای ملاقات میداد؟ اتفاقا اخبار مال شما افرادخاص است وباید خود و افراد خانوده تان مواظب اعمالتان باشید تا خبر منفی از شما درج نشود..