۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۴۶

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان:

۲۶ درصد مراجعات پزشکی قانونی اصفهان مربوط به نزاع است

۲۶ درصد مراجعات پزشکی قانونی اصفهان مربوط به نزاع است

اصفهان – مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان با اشاره به اینکه ۲۶.۷ درصد مراجعات پزشکی قانونی را نزاع شامل می‌شود، گفت: از تعداد مراجعین نزاع ۱۰ هزار و ۱۵۶ نفر زن و ۲۱ هزار و دو نفر مرد بودند.

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با  اشاره به کاهش ۱.۲ درصدی مراجعات نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: در این بازه زمانی ۳۱ هزار و ۱۵۸ نفر نفر  به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۲۶.۷ درصد از مراجعات پزشکی قانونی استان اصفهان را مراجعات نزاع شامل می‌شود، تصریح کرد: از تعداد مراجعین نزاع در استان اصفهان ۱۰ هزار و ۱۵۶ نفر زن و ۲۱ هزار و دو نفر مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین به کاهش آمار فوت ناشی از برق گرفتگی در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در ۹ ماهه سال ۱۳۹۵ تعداد ۲۶ مورد فوتی (۲۵ مرد و یک زن ) به دلیل برق گرفتگی به مراکز  پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مرگ ناشی از برق گرفتگی در ۹ ماهه سال ۱۳۹۵ نسبت به  مدت مشابه سال قبل  که ۲۹ نفر (۴ زن و ۲۵مرد) بوده، کاهش داشته است.

سلیمانی‌پور با بیان اینکه آمار فوت شدگان  ناشی از غرق شدگی در استان اصفهان نیز ۴۳ مورد فوتی بوده است، ابراز داشت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۹ نفر بوده کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: آمار تلفات غرق‌شدگی طی ۹ ماهه امسال پنج نفر در کانال‌ها، سه نفر در دریاچه مصنوعی و سد، چهار نفر در دریاچه طبیعی، دو نفر در استخر، سه نفر در چاه، ۱۲ نفر در رودخانه و ۱۴ نفر نیز در سایر مکان‌ها غرق شده‌اند.

کد خبر 3887426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha