۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳

فیلم/ مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور

فیلم/ مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور

اراک- مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور گرامیداشت دهه فجر با حضور ۲۰۸ کشتی گیر از ۲۰ استان در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات در کشتی آزاد و فرنگی در ده وزن پیگیری شد که در پایان در رشته فرنگی پس از طی هفت دوره کشتی، سید امیر حسین میرطالبی از مرکزی، علی نیوشا از بوشهر، فرزاد محبی از کرمان، شاهین بداغی از هرمزگان، محمدرضا قربانپور از خراسان جنوبی، محمدامین سیدی از هرمزگان، محمدامین احمدپور از هرمزگان، حسین کرمی از ایلام، مجید آروند از خراسان جنوبی و امیر حسین قره لیاقی از آذربایجان غربی در اوزان ۴۳، ۴۶، ۵۰، ۵۴، ۵۸، ۶۳، ۶۹، ۷۶، ۸۵ و ۱۰۰ کیلوگرم مقام های نخست را به دست آوردند.

همچنین در کشتی آزاد محسن ابراهیمی از اردبیل، هانی معقولی از گلستان، امیرحسین راستگردانی از مرکزی، مهران عسگری از مرکزی، مبین گراوند از ایلام، محمد شهبازنژاد از آذربایجان شرقی، مجید دوستعلی از گیلان، مهدی اکبرزاده از ایلام، زمان قاسم نژاد از گیلان و موسی الرضا تاتاری از گلستان به ترتیب در اوزان ۴۲، ۴۶، ۵۰، ۵۴، ۵۸، ۶۳، ۶۹، ۷۶، ۸۵ و ۱۰۰ کیلوگرم عناوین نخست را کسب کردند.

در رده بندی تیمی در کشتی فرنگی استان گلستان قهرمان شد، مرکزی نایب قهرمانی را به دست آورد و آذربایجان غربی سوم شد و در  کشتی آزاد هم، گلستان بر سکوی نخست ایستاد، ایلام دوم شد و گیلان در سکوی سوم قرار گرفت.

کد خبر 3887961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha