۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:

ایجاد خودباوری ملی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

ایجاد خودباوری ملی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سنندج- مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ایجاد خودباوری ملی را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: امروز به برکت این مهم نظام اسلامی در اوج اقتدار ققرار دارد.

به گزارش خبرنگارمهر، رشیدقربانی صبح امروز سه شنبه درآیین گلبانگ انقلاب که در مدرسه دخترانه فرزانگان سنندج برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما دارای دستاوردهای زیادی است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات بین المللی را تغییر داد.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب که هم در صحنه داخلی و هم بین المللی تاثیرات زیادی به همراه داشت، ایجاد خودباوری در ملت ایران بود.

وی اظهارداشت:کشورمان بیش از ۲۰۰ سال در حاکمیت قاچار و پهلوی بود و حکمرانان در نظام شاهنشاهی برای حفظ حاکمیت خود در ذهن مردم ناتوانی و عدم موفقیت را ایجاد کرده بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران دارای سه ویژگی برجسته شامل اعتماد به خدا، مردم و خودشان بود و همین خصلت ارزشمند را هم در ملت ایران ایجاد کردند.

قربانی اضافه کرد: هرفردی که دارای اعتماد به نفس باشد می تواند هر مانعی را برسرراه خود بردارد و اگر شخصی تفکر و ذهنیت نتوانستن را داشته باشد با وجود مهیا بودن تمامی امکانات و تجهیزات قادر به انجام موفق کارها نخواهد بود.

وی ادامه داد: در جامعه ما با ظهور انقلاب اسلامی ایران روحیه اعتماد به نفس در مردم ایجاد شد و همین مسئله منجر به موفقیت های زیادی در عرصه های مختلف از جمله انرژی هسته ای، علم و تکنولوژی و تجهیزات نظامی شد.

وی اظهارداشت: بسیاری از سیاست های دشمنان کشورمان که برای ملت ما پیش بینی کرده بودند به انزوا کشیده شد و این نشان می دهد مردم ما به خودباوری رسیدند و می توانند ملتی برتر در دنیا باشند.

در این مراسم همزمان با سراسر کشور زنگ گلبانگ انقلاب به صدادرآمد و دانش آموزان این دبیرستان به اجرای سرود و ارائه دکلمه پرداختند.

کد خبر 3892738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha