۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌شمالی:

سالن ورزشی دانش آموزی اسفراین طی دهه فجر افتتاح می شود

سالن ورزشی دانش آموزی اسفراین طی دهه فجر افتتاح می شود

بجنورد- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌شمالی گفت: سالن ورزشی دانش آموزی شهرستان اسفراین در ایام‌الله دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

ابوالقاسم بابایی در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به اینکه در ایام‌الله دهه فجراز سه پروژه بهره برداری می شود، اظهارکرد: عملیات اجرایی سالن ورزشی دانش آموزی اسفراین از سال ۹۰ شروع شده و این سالن با ۶۲۰ مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ بر۳۰۰ میلیون تومان در دهه فجر آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه عمده پروژه های نوسازی مدارس درمهرماه امسال باحضورمقامات کشوری و استانی به بهره برداری رسید، تصریح کرد: تخریب و بازسازی آموزشگاه ۶ کلاسه درروستای دویدوخ رازوجرگلان نیز عملیات اجرایی آن از سال گذشته آغازو در زمینی به مساحت ۳۴۷ مترمربع و با اعتباری بالغ بر۶۰۰ میلیون و۱۶۸ هزارتومان آماده بهره برداری است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: بازسازی و تخریب آموزشگاه دو کلاسه روستای دویرجه جاجرم نیز دیگر پروژه آماده افتتاح در این ایام است.

این مسئول گفت: این آموزشگاه با ۱۷۰ مترمربع زیربنا وبا اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیون و۸۹۲ هزارتومان از محل سفر ریاست جمهوری ساخته شده است.

بابایی اظهارکرد: در مجموع برای ساخت وآماده سازی پروژه های قابل افتتاح در دهه فجریک میلیارد و۱۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل سفرمقام معظم رهبری و سفر دولت تدبیر و امید به استان هزینه شده است که با بهره برداری از این سه پروژه یک هزارو۷۰۰ نفرازمزایای آن بهره مند می شود.

وی افزود: مهرماه امسال ۵۰ پروژه با ۱۶۷ کلاس درس با زیر بنای ۲۱ هزار و ۷۹۸ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان به صورت متمرکزبه بهره برداری رسید که از این تعداد پروژه ۲۷ پروژه تخریب و باز سازی شده است.

کد خبر 3892903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha