۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۰۱

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان:

مکتب انقلاب اسلامی در اقتصاد مقاومتی ظهور و بروز خواهد کرد

مکتب انقلاب اسلامی در اقتصاد مقاومتی ظهور و بروز خواهد کرد

اصفهان - فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: باید مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را در کشور نهادینه کنیم چراکه مکتب انقلاب اسلامی در اقتصاد مقاومتی ظهور و بروز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر پنج شنبه در دومین یادواره سرداران و شش هزار و ۴۰۰ شهید کارگر استان اصفهان اظهار داشت: ملت ایران در سال ۵۷ با قیام یکپارچه خود بر علیه جور حاکمان زمانه بساط ظلم و استکبار را برچیدند و رژیم طاغوت در برابر امواج خروشان وحدت ملتی که فریاد استقلال و آزادی‌خواهی برآورند از هم فروپاشید.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی برای کشور ما داشته است، افزود: تشکیل حکومتی با اتکاء به اصل مهم ولی فقیه در غرب آسیا و جهان بی نظیر است و تا سال‌های سال ماندگار خواهد بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه انقلاب ایران با رهبری امام خمینی(ره) نظریه سیاسی مردم‌سالاری دینی را به منصه ظهور رساند، تاکید کرد: همراهی سربازان و ارتشیان مومن که برخاسته از دل مردم بودند با انقلاب اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیر بسزایی داشت.

وی تاکید کرد: عظمت و ارزش انقلاب برای مردم دیگر کشورهای دنیا بهتر قابل درک است چراکه به طور معمول وقتی انسان در دریای نعمتی غرق است کمتر از افراد بیرون از مرز به عمق زوایای آن نعمت توجه دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب سلامی ایران غافلگیری همه دنیا از  دوست و دشمن را در پی داشت، تاکید کرد: این انقلاب به نوعی به فراتر از مرزهای ایران نفوذ کرد که موجب ایجاد شکاف در  مکاتب سوسیالیسم و مارکسیسم شد و هنوز که هنوز است الگویی برای دیگر کشورهای جهان در ایستادگی برابر ظلم و ستم محسوب می‌شود.

مکتب دفاعی امنیتی  ایران از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس است

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب و دفاع مقدس امنیت را به  با تقدیم خون خود در راه دین و حفظ انقلاب، امنیت را به کشور ایران تقدیم کردند، اضافه کرد: مکتب دفاعی امنیتی حاصل انقلاب اسلامی ایران و از دستاوردهای دفاع مقدس است؛ ملت ایران در جنگ تحمیلی در برابر تمام دنیا ایستادگی کرد و با کمترین امکانات در این دوران حماسه آفرید.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر از مردم سراسر کشورهای دنیا به ایران به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته در عرصه سلامت سفر می‌کنند که این امر حاصل پیشرفت‌های علمی، ایران پس از انقلاب سلامی و به ویژه در زمینه‌های پزشکی است.

وی اضافه کرد: امروز ایران در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، صنعتی پیشرفت و رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است که با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و همین امر دشمنی مستکبرانی که همه کشورهای دنیا را تحت سلطه خود می‌خواهند را برانگیخته است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اضافه کرد: تا زمانی که مکتب انقلاب اسلامی در کشور ایران حاکم باشد به دشمنی خود با این کشور ادامه خواهند داد و بر این اساس دشمنی امریکا با انقلاب اسلامی و ملت ایران ماندگار خواهد بود.

اهمیت  تقویت اقتصاد کشور در برابر دشمنی استکبار جهانی

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تقویت اقتصاد کشور در برابر دشمنی استکبار جهانی اشاره و گفت: مدیریت در دوران دفاع مقدس به شکل جهادی بود و اگر تفکر ایثار و فداکاری که در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم در سیستم اقتصادی کشور نیز  وارد شده بود امروز پیشرفت‌های خوبی در اقتصاد کشور داشتیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه، تاکید کرد: هنوز که هنوز است کشور ما نیازمند تفکر و نوع مدیریت شهدای دفاع مقدس همچون شهید همت و خرازی است.

وی با اشاره امروز بمب اتم در مقابل با قدرت نرم کارساز نیست، تاکید کرد: بر این اساس باید مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را در کشور نهادینه کنیم چراکه مکتب انقلاب اسلامی در اقتصاد مقاومتی ظهور و بروز خواهد کرد.

کد خبر 3895211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha